Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Radioreklame på radio NRJ, erfaringer?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften!

Jeg skal nu have lavet noget opfølgning på vores eksponering i Rabatten på DR1. Det kunne evt. være noget radio reklame, og en station som radio NRJ rammer vores målgruppe - dog er de ikke så udbredte, kun kbh området, men kunne vel være et godt sted at forsøge?

Jeg søger erfaringer med radio reklame, meget gerne erfaringer fra at reklamere på radio NRJ.

I skal også være mere end velkomne til at komme med ideér til hvordan jeg holder mit antal besøgende på www.ripNroll.dk oppe på de 200 unikke om dagen. Forslag til medier og andet ville være dejligt!

Håber der er nogle gode ideér derude! :-))

Fortsæt god aften!

Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:32
Hej,

Jeg er formand for en Muslimsk forening som abejder med integration af unge muslimiske borgere. Ydermere holder vi foredrag om islam, for at bygge bro mellem den vestlige og islamiske kultur.

Jeg tror det kunne være et hit til din radio med et interview eller en serie om islam sande ansigt! Det plejer at være et eftertrægtet emne!

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 20:53
Dato: 12-04-2007 20:32:15 Forfatter: MFD leder
Hej,

Jeg er formand for en Muslimsk forening som abejder med integration af unge muslimiske borgere. Ydermere holder vi foredrag om islam, for at bygge bro mellem den vestlige og islamiske kultur.

Jeg tror det kunne være et hit til din radio med et interview eller en serie om islam sande ansigt! Det plejer at være et eftertrægtet emne!

Jeg har skam ikke selv en radio station. Jeg søger blot ideér til hvordan jeg kommer "videre" og opretholder interessen for vores hjemmeside, www.ripNroll.dk på bedst mulig vis?! Det kunne evt. være radio reklame, derfor søger jeg erfaringer for denne måde at reklamere på?

... og hvis der er andre gode ideér hører jeg også MEGET gerne dem med!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:26
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:58
Hej Martin,

Havde dem i røret for 2mdr. siden, fik dem presset ned på 4000 ex. moms for de omtalte 70 spot inkl. banner (skulle jeg selv levere, 125x,125)

De ville vende tilbage, men kom ikke rigtigt videre med dem, desværre.

Ønsker også meget gerne nye ideér til markedsføring!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:05
Hvis radiospots skal virke tror jeg man skal gå efter dem der sender via netradio, så sidder du i forvejen foran computeren, og kan nemt lige taste din internetadresse ind, fremfor hvis jeg hører indlægget mens jeg sidder i bilen så har jeg glemt dit link inden jeg når ind.

Kunne en anden måde at markedsføre sig på ikke være at få lavet xx.xxx antal kondomer med dit logo på og så forære dem væk til natteravnene, så deler de dem ud i nattelivet, samt man kunne lave noget PR spin på at du forærer kondomer til et godt formål.
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:09
Jeg forsøgte ved at ''bytte'' på www.bytteleg.dk - men gav ikke rigtigt noget, desværre!

Jeg har haft trykt kondomer med navn og budskab på, også for andre firmaer - men for mig ripNroll.dk som så blev delt ud på div. diskoteker på Sjælland! Natteravnene køber deres produkter fra Protex, og er hverken interesserede i billigere priser eller gratis præservativer til uddeling, har haft fat i dem, de ville tage det op d. 10 oktober til deres årlige "møde", kontaktede dem en dag eller 2 efter - men var der ikke interesse for...

Så tankerne er halv tænkt :-))

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:09
NRJ har også en netradio, men hvor mange mon lytter med der :)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:15
Hej.

Jeg har ikke selv direkte erfaringer med radio annoncer - Jeg har dog hørt fra flere, at det absolut ingen (INGEN) effekt har haft. Jeg har haft dem i røret mange gange, og deres metoder, er endnu en grund til at jeg vil anbefale dig at holde dig væk.

Radio er fint, hvis du har et kort budskab. "Tag i Tivoli på fredag og høre Nik & Jay". Alle kender Tivoli og Nik og Jay.

Eller som brandingmiddel - Streckers cafe/bar, har før i tiden kørte korte reklamer i radioen, hvor de bare sagde "besøg streckers på strøget i aften" - Det er absolut den eneste radioreklame jeg kan huske - Det er mange år siden jeg har hørt den.

Hvis firmaet ikke er gigantisk og meget kendt, så forsvinder du sku i mængden. Bare din www-adresse, tror jeg lyttere vil få svært ved at få fat i.

Det er bare mine "erfaringer" og meninger - Der er måske nogen der kan få mig til at ændre mening:-)?

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:22
Godaften Nikolaj og andet godt folk,

Jeg tror desværre at du har ret, navnet; ripNroll.dk er ikke lige så let :-)) Så kunne jeg jo bruge GummiDrengen.dk som også peger på ripnroll...

Hvis nu jeg dropper ideén om radio reklame... Hvor skal jeg så hen for at få lidt omtale, gør ikke noget det koster!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)