Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Radioreklame på radio NRJ, erfaringer?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-04-2007 22:21:35 Forfatter: STEENBECK
Hvor skal jeg så hen for at få lidt omtale, gør ikke noget det koster!

TV2!

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:36
Hej igen!

Young Inc. er svaret - Her har du målgruppen:-) Vi har jo allerede en lille artikel om ripnroll! Det skal give noget!

Umiddelbart ville jeg satse på omtale, og ikke annoncering.

Find på et sjovt event, eller brug jeres produkt til noget sjovt. Send en bunke kondomer til kronprinsen, og lav en historie ud af, at vi gerne vil slippe for flere små-prinser. Et eller andet(lidt mere gennemtænkt end min idé):-)

Kontakt diverse magasiner/e-zines og tilbud kondomer, som de kan bruge i konkurrencer.

Hvis du kan få nogle lavet, hvor der står Young Inc. på, vil vi da gerne køre dem i vores konkurrence:-)

Det var lige hurtigt et par forslag - Ting du nok allerede har overvejet.

Jeg kan godt lide at arbejde med PR og markedsføring, og dit produkt er jo sjovt, så jeg kan da sagtens finde på lidt mere.

Men du kan jo sende mig en mail, hvis det er:-)

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 22:59
Offline pr:
Hvad med at kontakte Boddy Holly. De er da landsdækkende og måske ville de gerne uddele gratis kondomer ved baren. Engang var der også et blad som hed Vi unge (mon det stadig eksisterer, ellers hedder det nok bare noget andet). Her kunne man vel også putte et stk gratis kondom med. Aner ikke hvad det vil koste, men der er da flere og flere magasiner, som har små gaver/vareprøver olign. med. Du kunne jo evt. kombinere det med en reklame i bladet sammen med en rabatkupon til din internetshop.

Hvad med at kontakt Aids fonden og høre dem om et evt. samarbejde ?

Endelig er der jo også de forskellige fødegange, hvor man snakker prævention efter en fødsel og her er kondomer ofte det de anbefaler.. Jamen se så her.. En lille gratis prøve klistret på et visitkort med adressen :)

Online pr:

Du har jo selvfølgelig adwords og SEO sat op, så det springer vi lige over.

Hvad med bannerreklamer på de dersens chatsider for unge ? Et fedt slogan, som de unge bider på kunne måske gøre en forskel sammen med de forskellige dating sider.

Det var lige hvad jeg kunne finde på og så vil jeg da også lige sige tillykke med omtalen i rabatten. Flot og jeg kan da godt forstå at du vil smede nu mens jernet er varmt.... Så pøj pøj med markedsføringen

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:45
Hej Christobel og Nikolaj!

Tak for jeres 2 fantastiske indlæg! Ideérne er der, er bare med at være ''skør'' nok til at tænke dem ;-)) ... er hooked på nogle af jeres ideér - dem skal jeg ihvertfald også arbejde videre med!

Ang. reklame kondomer; lige pt peger domænerne www.reklame-kondomer.dk / www.reklamekondomer.dk på ripNroll - men kig der om en lille uges tid, så sker der noget!

Jeg har sendt dig en mail Nikolaj, kunne være fedt med en konkurrence i jeres blad!

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:05
Hej Christoffer

Vi har for nogle uger siden afsluttet 160 radiospots i NRJ...

For vores vedkommende var det www.ondart.dk vi havde spots for. Der mente jeg absolut også at vi ramte målgruppen men har ingen ændring kunne se..hverken mere salg eller flere besøgende...så jeg kan heller ikke råde dig til at bruge radiospots...

Grunden til vi prøvede var at prisen var noget billigere end den du har forhandlet dig ned på...så de kan presses længere ned..

Mvh

Brian

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:01
Hej Christoffer,

Har du overvejet at prøve guerilla markedsføring ? (se evt. mere her : http://www.gefuhlblog.dk/guerilla-marketing/ )

Kunne jeg sagtens forestille mig ville være effektivt for dit produkt - og PR og mulighederne for word-of-mouth er gode. Endvidere kan det ofte gøres forholdvist billigt...og du kan jo starte med en lille "test-kampagne" evt. i et udvalgt geografisk område, for at se om det har den ønskede effekt.

Mht. radio har jeg både gode og dårlige erfaringer. Tror dog jeg ville satse på TV Voice hvis jeg var dig, pga. målgruppen. De er heller ikke vanvittigt dyre, og du kan også vælge geografisk afgrænsede områder hvor dine spots ville blive sendt.

Mange hilsener

Jacob Højrup

Reklamebureauet gefühl

Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:59
hmmmm

Hvad skal man sige, jeg bruger ca 2,5 mill om året på markedsføring.

Folk må sku til at forstå at når vi snakker radio reklame så er det sku ik bare at købe radio reklame.

men Målgruppen for hvilken måde spottet skal laves på og det betyder sku alt.

Jo tv2 er et af de bedste steder at reklamere

Kh Michel

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 06:47
Hej alle knoklende Aminoer,

har lige spurgt om hjælp til håndtering af NRJ''s advokater på tråden:

http://www.amino.dk/view.asp?topicID=5963

kig forbi og smid et par linier...

Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 08:49
Godt nyt omkring markedsføring...

her kan du få produceret en masse skøre spots, evt. til viral markedsføring... Masser af skoler og videregående udd. deltager med ideer og film, lige din målgruppe... har sendt dig en PM

Mvh

Tommy Duus

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)