Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Radiospots på radio NRJ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige høre, om der er nogle der har prøvet at annoncerer med radiospots på radio NRJ?

Er netop blevet ringet op af en "meget" ihærdig sælger som tilbød mig følgende:

Radiospots i 3 uger - 168 afviklinger á 20 sekunder på deres netradio

Banner i rotation på deres hjemmeside.

Prisen er lidt under kr. 5 kilo inkl. alt - også produktion af spot.

Hvad er dine erfaringer?

Jeg kan se der tidligere har været indslag omkring NRJ, men de er efterhånden et par år gamle.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:35

Hej Oxkjær, jeg har prøvet dem, men det er nok ikke mig du skal sammenligne med. Som internetbutik havde jeg så lidt respons at jeg overhovedet ikke kunne måle noget. Jeg siger ikke at offline markedsføring ikke kan betaler sig for "mindre" virksombeder, men jeg tror fandme det er svært. Hvis jeg var dig ville jeg hellere bruge pengene på en mere segmenteret reklame, og ikke bare random ud til en masse lytte hvor halvdelen er under 18 år, og resten faktisk ikke meget over. Det er jo ikke pokemon bamser du sælger :D.

Jimmy

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:43

Efter at have "tygget" lidt på det, så har du nok ret.

Jeg skulle nok have holdt mig til min første indskyelse, nemlig blot at afvise sælgeren "ved døren", men han bruge næsten 45 min. og i det tid faldt prisen med 5 kilo :-)

Jeg dropper det derfor igen og tak til - ja du ved selv hvem - for din mail vedr. dette emne.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:49

Det med at få halveret prisen er vist en absolut bevidst strategi. Hvem ville ikke mene de har gjort en god handel hvis man får noget til halv pris. Jeg er 2 gange efterfølgende blevet kontaktet og hørt om jeg var interesseret i at reklamere gennem dem. Alle gangene har hde snakket om at 90% af deres annonsører vender tilbage, de seneste 2 gange har jeg derfor spurgt om referencer til andre netbutikker der har vendt tilbage. De har begge gange ikke lige kunne kommet på nogen, og begge gange lovet at ringe tilbage med referencer. Det har de ikke gjort!

Jimmy

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 01:58

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 02:03

har ikke reklameret på radio nrj, men er blevet ringet op af sælgere en million gange. tror kun det er et godt sted at reklamere, hvis man skal reklamere for et stort arrangement, lagersalg i en butik eller lign.

jeg er siden samme tid sidste år blevet ringet op af ca. 7 forskellige sælgere, hvis du vil kaste dig ud i det, kan du få prisen meget langt ned, for de er virkelig desperate efter at sælge. og du kan nemt forhandle dig til nogle sendingstider der passer dig bedst. tror deres laveste bud var på omkring 1800-2000 kr. for det samme du nævner

Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:55

hej jo jeg har lige haft 14 dags med radio spot som gav ingen ting ikke en eneste kunde eller klik hos os

fik 60 spot i de 2 uger både på net og lokal - kunne ikke selv høre lokal radioen da deres signal er så dårlig på amager

hvis jeg vidste at den ikke gav noget ville jeg hellere bruge de penge på googel adwords

jeg gør det aldrig mere

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 15:04

Vi prøvede sidste år en kampagne hos dem også, men det gik ret godt. Det var så også et dobbelt tilbud hvor det ene var online, og det andet var offline.
Vi havde dog ikke så meget måling på vores online kampagne.

Vi overvejer i øjeblikket at prøve noget udelukkende på deres netradio, men er lidt usikker på deres lyttertal, da jeg kiggede på alexa som angiver at 80% af besøgene er fra kina, hvis det kan passe.

Jeg vil tro at det er når en forbinder til netradioen, at det tæller som en besøgende. Men det ville så også betyde at omkring 80% af deres lyttere er fra kina... eller?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)