Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal udvikle min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg er i gang med og sætte et koncept sammen, lidt a la Pointshop.dk – og jeg skal bruge en udvikler.

Derfor har jeg lavet dette opslag, her på siden for og få bud ind. Jeg skal bruge hjemmesiden relativt hurtigt, så lukker tråden igen i aften og den der giver det bedste bud har fået jobbet.

Jeg er på et super tight-budget så vi er ude i noget der ikke kommer til og koste en bondegård.

Features jeg kommer til og ville bruge på siden er som følger:

Point system, og alt hvad det indebære
Links der kan tracke hvad der er blevet klikket på
Links der smider point direkte ind på en brugers konto efter et lead er gået igennem
Et nemt system så jeg hurtigt kan smide nye reklamer op, såvel som nye produkter til point-butikken.
Et gallery
Et lækkert design
+ lidt ekstra features, der vil blive sendt pr. Mail.

Dette skulle være til og overkomme, om det så også kan gøres til en tilbudspris er op til dig.

Jeg glæder mig til og høre fra jer. :)

Venlig hilsen
Alexander Valeur
av.alexander § gmail.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:37

Hej Alexander,

Hvis du ikke får bud nok ind, kan du overveje at kaste et blik på denne tråd også. Den handler også om point/cashback-systemer.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:57

Hej Alexander

Har du lavet en kravsspecifikation til projektet? Den beskrivelse du har lavet indtil videre kan vi desværre ikke give et tilbud ud fra, da der er for mange elementer som ikke er definerede. F.eks. Hvad menes der med en brugerkonto? Der skal vel være login muligheder, men hvad skal brugeren have af muligheder efter vedkommende er logget ind? Galleri, skal man kunne dele billeder, skal de kunne slettes fra en brugerkonto, etc.?

Og sådan kan jeg blive ved i meget lang tid.

Du kan evt. se dette link http://www.mc-solutions.dk/artikler/sadan-skrives-en-kravspecifikation for at få lidt inspiration til din kravsspecifikation.

Mvh Peder

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 11:04

Hej Alexander

Du er velkommen til at sende lidt mere om siden til bratsch@ofir.dk

MVH Adam

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 15:53

Hej

Der er en her på Amino, som allerede har et udviklet en platform til formålet. Det eneste der kræver, er at man selv skaffer aftaler hjem. Han skal så selvfølgelig have noget for dig, men det er beskedent i forhold den indtjening man kan lave.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)