Peter, jeg ville lige gøre dig obs på at dit link til din hjemmeside ikke virker, om det så er min pc eller ej skal jeg ikke kunne sige. Men måske var det noget der var rart for dig at vide, har prøvet et par gange.
Der er flere danske hosting udbydere der har "one-click" systemer, hvor du trykker på en knap og så installere den det valgte system f.eks Wordpress. Men mht. til at tilpasse design, seo og plugins vil jeg nok anbefale dig at få fat i et firma der kan lave det til en god pris. Så er du i hvertfald sikker på at det virker.
Peter, jeg ville lige gøre dig obs på at dit link til din hjemmeside ikke virker, om det så er min pc eller ej skal jeg ikke kunne sige. Men måske var det noget der var rart for dig at vide, har prøvet et par gange.
Hej Blinker
Det e pænt af dig at fortælle det, tak! Jeg vidste det nu godt... har bare ikke haft tid til at ordne det endnu ;-)
Hvis det handler om at installere Wordpress på dit eget domæne, ja så kan du sagtens gøre det selv.
Du er altid velkommen til at sende mig en PM eller en mail, så skal jeg gerne hjælpe dig på vej. Så længe jeg ikke skal ind og rode med din kode, så er det fuldstændig gratis ;-)
Mange venlige hilsener Peter Holmstrand
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
hej blinker har du hørt om blondibella det er en pige som scorer millioner og atter millioner på at blogge om tøj så ja du kan helt sikkert tjene penge på at blogge om fødevarer måske endda nok til at trække dig tilbage fra arbejdsmarkedet