Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg tjene penge på min blog?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter, jeg ville lige gøre dig obs på at dit link til din hjemmeside ikke virker, om det så er min pc eller ej skal jeg ikke kunne sige. Men måske var det noget der var rart for dig at vide, har prøvet et par gange.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31

Det er muligt. Tror også det er et emne, som vil interessere mange, (amerikanere, som danskere).

Eventuel, smid et par Google Adsense reklamer op.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:31
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Der er flere danske hosting udbydere der har "one-click" systemer, hvor du trykker på en knap og så installere den det valgte system f.eks Wordpress. Men mht. til at tilpasse design, seo og plugins vil jeg nok anbefale dig at få fat i et firma der kan lave det til en god pris. Så er du i hvertfald sikker på at det virker.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:26

blinker:

Peter, jeg ville lige gøre dig obs på at dit link til din hjemmeside ikke virker, om det så er min pc eller ej skal jeg ikke kunne sige. Men måske var det noget der var rart for dig at vide, har prøvet et par gange.

Hej Blinker

Det e pænt af dig at fortælle det, tak! Jeg vidste det nu godt... har bare ikke haft tid til at ordne det endnu ;-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:26

Mikkel Juhl:

Det er muligt. Tror også det er et emne, som vil interessere mange, (amerikanere, som danskere).

Eventuel, smid et par Google Adsense reklamer op.

Hej Mikkel

Problemet er at bloggen er hostet hos wordpress.com, de tillader ikke annoncering!

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 08:42

Hvis det handler om at installere Wordpress på dit eget domæne, ja så kan du sagtens gøre det selv.

Du er altid velkommen til at sende mig en PM eller en mail, så skal jeg gerne hjælpe dig på vej. Så længe jeg ikke skal ind og rode med din kode, så er det fuldstændig gratis ;-)

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 09:01

hej blinker har du hørt om blondibella det er en pige som scorer millioner og atter millioner på at blogge om tøj så ja du kan helt sikkert tjene penge på at blogge om fødevarer måske endda nok til at trække dig tilbage fra arbejdsmarkedet

Fra Tauloc
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:05

Jeg ved ikke om du har fået svar på alle dine spørgsmål, men du kan nemt oprette din blog hos eks. Surftown uden at være noget haj til det.

http://surftown.dk/wordpress

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 20:22

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Kbh
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:44

blinker:

Jeg har rimlig godt besøgstal og opdatere tit (dog ikke denne måned da jeg er ved at finde ud af hvad jeg skal gøre).

Hvad er et rimelig godt besøgstal, altså hvor mange besøgende har du om dagen?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)