Slogans mere på grænsen kan være: NN Tandpasta - hjælper også mod tandlægeskræk NN Tandpasta - så slipper du for boret |

Slogans mere på grænsen kan være: NN Tandpasta - hjælper også mod tandlægeskræk NN Tandpasta - så slipper du for boret |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Hej Alle, Tak for alle indslagene.. :-) mvh |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Hej. Her kommer et bud med lidt personlig holdning indblandet - håber det er okay! ![]() Slogans skal man være forsigtige med. Der er en meget tynd balancegang mellem det gode slogan - og det meget platte! De rigtigt gode slogans som de store virksomheder har - Nike: Just do it og Coca Cola Light: Enjoy Life osv., er meget andet end direkte reklame. De appellerer til en særlig livsstil, og adskiller sig markant fra din lokale håndværker, der "ser en sport i tætte tage" eller som "bare hamrer bedre" elller hvad de nu finder på. Hvis tandpastaen virkeligt udmærker sig som du skriver så ville jeg glemme alt om slogans og i stedet bygge min markedsføring på saglig oplysning. Eller som det mindste få lavet en grundig positioneringsstrategi som Daniel foreslår. Held og lykke med det! Med venlig hilsen Maria Medard |