Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger på pointshop.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan finder jeg ud af om der er "filet" med bruger tal på eks. pointshop.dk ?

Jeg siger på ingen måde de gør dette.

Det virker godt nok vildt at der på deres .dk side er 26.825 bruger online, når man beregner at ud af deres 2.623.695 aktive medlemmer, så skulle der procentvis efter indbygger tal i de 7 lande de har aktiviter i være 63.919 danske bruger, det er jo næsten 50 % der er aktive. Regner man på en anden måde aktive medlemmer delt med 7 lande = 374.228 bruger i Danmark, hvilket jeg mener er den forkerte måde at gøre det på.

Hvordan finder man frem til de faktiske tal, hvis de oplyste tal ikke er korekte?

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 14:49

Håber der findes en kvik amino, der kan fortælle mig lidt om dette. Geeked

Venligst

René Buch

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 15:40
Hej. Ja, det lyder vildt. Men de er faktisk ret store, hvilket bevidner om dette http://www.aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46F6-A65B-4C8D024B2652.W5Doc?id=2840E357-952C-4BE9-8703-99233CA01F99 Hovedsponsor i Aab håndbold - det siger vel lidt af det? Og så kører de samarbejde med Just-eat.dk Link: http://www.just-eat.dk/pointshop/products Mvh Martin Elnegaard
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 15:53

Hej

Tak for svar, ja jeg er godt klar over de er store, jeg studsede bare over når man regner lidt på deres tal, så er det vilde procenter der er faktiske bruger., ud fra beregnings model nr. 1 som jeg satte ind. Jeg kigger lige lidt på de links Geeked

Edit: Overstående link viser jo i bund og grund jo kun, at de har kroner i kassen og et samarbejde med de to firmaer.

Venligst

René Buch

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 16:18
Korrekt, hvis de ikke har mange brugere, så tjener de ikke kassen. De kan ikke være hovedsponsorer med en indtjening på 20.000,- om måneden for et AaB håndbold som ligger nummer 2 i den bedste håndboldliga i landet. :) Mvh Martin Elnegaard
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 16:21

Hæ hæ her kommer jeg til kort, for jeg aner bestemt intet om håndbold, eller for den sags skyld, hvad for udgifter der er i forbindelse med drift af sportssktiviteter, men klart nok at man ik bliver delsponsor med 20 gryn på lommen Wink

Venligst

René Buch

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 16:23

Det kommer også an på, hvor lang tid deres stats er gældende. Det kan være, at det er online fok indenfor den sidste time, da den kun opdatere hver time eller noget i den stil.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 17:30

Ja der er mange muligheder for at sætte det op på, men det var nu mere om det er muligt for "fremmede", at se info og unikke besøgende hos eks. pointshop.dk, eller komogvind.dk jeg aner intet om dette er teknisk muligt. Jeg har naturligvis en personlig begrundelse for at kende disse tal. Stick out tongue

Venligst

René Buch

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 17:34

Jeg tror faktisk ejeren af pointshop.dk sidder herinde. mener han nævnte noget med de afsender 100-150 pakker om dagen. Og for at tjene sådan en gave eller hvad vi skal kalde det skal du eddermane lave nogle ting :D  Men de laver penge mange penge :D.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 18:20

Jups sandt nok, jeg har jo også været bruger på den side. Man kommer ik så langt på en dag hvis man, som mig er lidt kritisk med hvem man giver sin personlige info til. 100 - 150 gevinster / gaver ud af døren hverdag, kan da kun omtales som et hit for noget der er gratis, at være med i for brugerne.

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)