Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomlas knapper til anvend/luk/gem er forsvundet...?!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

At køre en side i 1.5.5 er også at gamble med din tid. Der er kæmpe sikkerhedshuller i tidligere versioner og det er bare et spørgsmål om tid før hackere/scriptere indtager din side (eller har  de allerede været der)?

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 17:07

Ok :)

Tak for hjælpen anyways Michael :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 17:31

Hey!

Har lige opgraderet til 1.5.9 - var bare ikke sikker på om det ville lave skuddermudder i hele siden eller noget i den retning.

Men det gjorde det heldigvis ikke hehe...

Jeg kopierede alle filerne fra den fulde pakke, undtagen installationsmappen op på serveren.. men problemet er der stadig?!
I don't get it :)!

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 17:37

Hvad hedder Mr. Redweb? :)

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 22:54

Nu må du ikke hænge mig op på det, men jeg mener at det er Ronni. :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 09:14

En opdatering hjælper heller ikke når problemet først ER opstået. Jeg siger ikke at det er det der er problemet, men at det meget vel kan være årsag til en del problemer.

Ronni fra www.redweb.dk hedder Ronnick herinde, og han kan helt sikkert hjælpe dig, eventuelt med at flytte det arbejde du allerede har lavet over på en ren og fejlfri Joomla installation.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 15:25

Tak for hjælpen - jeg tager fat i Ronni :-)... en opdatering hjalp nemlig minus og en brik :-/.. men sitet kører heldigvis uden problemer hehe.. kan bare ikke opdatere det hehe.. mindre detalje!

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:50

Det er ligesom om pointen med CMS falder lidt til jorden der... ;-) Held og lykke med det.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00

Tag en backup af alle filer og mapper via ftp, og en kopi af din database. Installer herefter patchen fra 1.5.5->1.5.9, hvis det ikke hjælper, så prøv at uploade ALLE filer, fra en fuld install af 1.5.9, pånær mappen "installation" og "templates". Hvis ikke det hjælper, så sig lige til.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)