Er der nogen der prøvet at knapperne til at gemme fx en artikel, er forsvundet i Joomla?!.. Prøv at se min Joomla på http://www.searchambition.dk/joomla-2.jpg ... Hvordan får man dem frem igen?! :-)
Sitet er lige blevet færdigt, så vil ikke have at det begynder at lave nissestreger nu! :)
Har lige testet det på tre forskellige maskiner... (dog på samme netværk), og knapperne er der på ingen af dem... light pres, lige efter vi har lanceret en større kampagne!
Det var da en "spændende" og yderst irriterende fejl. Jeg kan ikke ud fra det billede du viser gennemskue fejlen.
Kan du komme lidt nærmere ind på hvor og hvornår fejlen optræder, hvad du har gjort før fejlen forekom og evt. andre relevante oplysninger, så kan jeg måske hjælpe dig.
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Jeg installerede et Google Analytics modul igår, og umiddelbart spottede jeg ingen problemer herefter. I dag oprettede jeg en ny artikel, og der var knapperne der stadig.. jeg gemte artiklen, og så kom jeg tilbage en times tid efter og skulle rette noget, og så var de PIST væk..
Fejlen optræder i hele back-end delen... der er ingen knapper i den række - ligesom på billedet. Jeg ved ikke om det er fix-able, men hvis jeg nu skal tage en backup af hele skidtet, hvad gør jeg så? Jeg har prøvet at installere et par plugins til backup, men jeg kan ikke få dem til at fungere. Alle andre plugins er ellers meget nemme, men lige backup er åbenbart meget komplekst hehe :)
Efter backup ville jeg opgradere Joomla'en til næste version (den kører 1.5.5, da det var den version der lå i Surftown 1-click tool box).
Det der med at der gik en time hvor det virkede lyder lidt sjovt, men jeg ville nok tage et nærmere kig på koden for Google-analytics modulet i første omgang. Det er lidt nemmere end at begynde at endevende joomla ;)
Back-up.. Hvis du skal have back-up af hele systemet, og ikke skal gøre det hver dag, kan du sådan set bare kopiere samtlige mapper og tage en kopi af databasen.. Det er selvfølgelig ikke særlig effektivt i længden, så her vil et back-up modul nok komme til sin gode ret.
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Det er nok der der er den bedste sandsynlighed. :) Jeg har desværre ingen idé overhovedet om hvad der er sket. Jeg har ikke set problemet før. Du kan evt. tage fat i ham fra redweb.dk. Han er vist rimelig skrap til joomla.