Jeg har får noget tid siden fået en ide om at lave hjemmesider og søgeoptimerer dem så de kommer frem på side 1 eller 2 på google ved relevante søgeord.
Nu er den første klar til salg. den har allerede indtjent over 100.000 kr. Disse ordre er videre send til andre aktører inden for branchen.
Har du en drøm om at starte et vagtselskab så er denne side måske starten til dit nye virke.
Siden rettes til så den passer til den enkelte med billeder og skrift.
Vagtselskaber er ikke omfattet af den nuværende krise, derimod får vagtselskaber mere at lave unden sådan en krise.
Kontakt mig på mail jens@narb.dk eller tlf. 21424346
Jeg har får noget tid siden fået en ide om at lave hjemmesider og søgeoptimerer dem så de kommer frem på side 1 eller 2 på google ved relevante søgeord.
Nu er den første klar til salg. den har allerede indtjent over 100.000 kr. Disse ordre er videre send til andre aktører inden for branchen.
Har du en drøm om at starte et vagtselskab så er denne side måske starten til dit nye virke.
Siden rettes til så den passer til den enkelte med billeder og skrift.
Vagtselskaber er ikke omfattet af den nuværende krise, derimod får vagtselskaber mere at lave unden sådan en krise.
Kontakt mig på mail jens@narb.dk eller tlf. 21424346
Hvis siden allerede har "indtjent" over 100000,- hvorfor så sælge den for 12000,-? Ville det ikke give mere mening bare at lade den forretning køre videre?
Hvordan mener du at et vagtselskab får mere at lave ved nedgang?
/Jesper
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Jeg laver som sagt hjemmeside og meget andet men udfører ikke vagttjeneste. Så jeg har ikke et godkendt vagt selskab og ønsker heller ikke at drive vagtvirksomhed.
Men ideen med at lave hjemmesider og søgeoptimere dem så de kommer til at ligge på side 1 på google syntes jeg er sjov. Men du har jo nok ret i at den burde koste meget mere nu hvor det hårde arbejde er lavet, men min ven det er jo meget dårlige tider så derfor denne meget lave pris.
Jeg kender dog en del til vagtbranchen og min erfaring er at i dårlig tider bliver der flere røverier, flere indbrud, mere vold og det betyder en stigning i salg af tyverialarmer og flere alarmudrykninger. samt mange flere vagtopgaver. I relation til røverier og overfald i folks private hjem ser man også øget salg af personbeskyttelse som også giver meromsætning til branchen.
Jeg har mange hjemmesider på vej inden for forskellige brancher. her er en som også har haft en enkel opgave, men den ligger slet ikke på side 1 endnu så den må vente. www.inkassobureauet.dk
ja den er fin og så kan jeg kigge alle nøgleord igennem på google.dk på side 1 og 2 ... ? øh nej tak... hvis man vil sælge noget må man bevise det er noget værd.
Hej min ven en positiv holdning vil klæde dig. I en salgs situation fremlægges statistik men kun ved personlig møde. Men vær nu ikke så negativ det kommer du ikke langt med