Jeg er efterhånden nået til et punkt hvor jeg, søger feedback på min hjemmeside. Naturligvis mest det layoutmæssige, da teksterne endnu ikke er færdige.
Håber I vil hjælpe mig - kom gerne med forskellige inputs...
Jeg synes ikke siden er langt nok til konstruktiv kritik. Jeg synes det er et flot slideshow du har der viser dine produkter rigtigt godt. Jeg synes sort/lilla er en god farvekombination men der bliver ikke brugt nok lilla. det skal med i grafikken også.
Logoet er for svært at læse, hold det hellere rent lilla, evt med en "tvist" :)
Jeg er ked af at sige det men jeg synes på nuværende tidspunkt den ser lidt amatør agtig ud. Det skyldes bla. farvevalget som jeg ikke bryder mig så meget om. Fx Lilla, Grøn rød? synes ikke det er så godt.
Derudover er logo/skriften i toppen utydeligt. Måske du skal have et logo der?
Lidt svær navigation da det er svært at få et overblik. Fx kunne du lave en menu i venstre side hvor du skrev lange kjoler, korte kjoler osv. eller skrev det i orden efter mærke?
Du kunne måske også gøre "go to action" knapperne større og mere tydelige? Dvs. at knappen KØB eller lignende er mere tydelige.
Dog synes jeg også der er flere gode ting ved siden.
Eftersom siden fortsat er under opbygning, kan det være svært at vurdere webshoppen i det hele store perspektiv. Jeg forsøger dog, at komme med en række punkter, hvor jeg mener, du bør forbedre den.
Topbanneret er kedeligt og smagløst.
Jeg savner noget flere farver, der matcher den sorte. Det hele bliver meget sort på sort, hvilket måske giver et lidt dystert indtryk.
Men herudover vil jeg gerne rose siden for at være overskuelig, og jeg kan godt lide din "rulle-menu" i toppen af siden, der giver siden noget liv - dog bør du ændre skriften, da den grå er svær at læse.
Hvis du vil lave en af dine bedste investeringer til at starte med, bør du nok anskaffe dig Thorborgs E-pusher, hvor der er mange guldkorn mv., der vil øge dit slag m.m. markant.
Det er absolut første gang jeg laver noget der minder om en hjemmeside - så det er bare fedt, at der i det mindste er noget positivt ;-)
Jeg vil arbejde videre med alle jeres punkter, og især det der med at have flere punkter i menuen, er jo logisk! Man tænker bare ikke lige selv over det ;-)
Der er lavet test på nettet om farvevalg. Den farve de fleste mennesker overser er rød. Jeg kan personligt ikke li' at kigge på farven rød når man snakker priser. Måske du skulle vælge en anden farve til priserne? Bare et forslag :)