Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mød Amino på IværksætterMessen i Køge d.28 marts!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej  venner og medAminoer!

Den 28. Marts 09 afholdes Erhvervs- & Iværksættermesse i Køge!

Amino er med som Hovedsponsor og vi har også fået arrangeret en lille stand på 9 Kvm med lys og det hele.

Vi har jo en bred palet af muligheder på sådan en messe så det er jo lige med at beslutte sig. Som udgangspunkt holder vi standen for at vise vores støtte til iværksætterkulturen og lade folk komme og spørge hvem vi er. Man kan hurtigt få banket sig en masse besvær op ved sådan en messe så vi regner nok med at køre det simple and clean.

- Men jeg vil super gerne kaste ordet til de glade brugere af amino så vi måske kan få nogle kreative løsninger ind over! Så har du en god ide hvordan vi kan hjælpe jer bedst så har du bare at fyrre en ide på bordet YesCool

Vi regner ikke med at skulle få brug for frivillige til den her messe, ligesom vi gjorde ved Iværk08 men hvis vi får skal jeg nok råbe højt - det er jo så hyggeligt Smile

Programmet ser allerede spændende ud, og bliver løbende opdateret! Skynd dig ind og se udpluk fra programmet her: http://kserhverv.dk/Default.asp?Action=Details&Item=451

Tilmelding kan ske her:
http://www.kserhverv.dk/default.asp?Action=Details&Item=325

I kan tilmelde jer på sitet, og i må da også gerne skrive her hvis i kommer :) i know i will!

De bedste hilsner.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 01:18

Vi har også fået fat i en lille stand på messen. Godt initiativ med mindre iværksættermesser. Jeg håber vi møder en masse Aminoer i Køge.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 01:22

Desværre dukker jeg ikke op, for iværksættermessen er lagt på datoen for min svigerfars fødselsdag og selv om jeg konstant får utallige "fristelser" smidt i hovedet som jeg klart ville synes var sjovere end denne familiefødselsdag, så er jeg fast besluttet for at modstå fristelserne og gennemføre familieeventen.

Men mon ikke der kommer en Iværk2009 senere på året som jeg så kan tage med til i stedet for? Håbet er lysegrønt Geeked

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:51

Årrh det er jeg da ked af at høre Birgit! Nå men syntes det er stærkt du husker at prioritere familien Yes - og ja jeg kan love dig for at der bliver en Iværk09 og der må du jo bare give den gas så :-)

- Nikolaj, Sådan skal det være så støder vi jo hvertfald på hinanden! Ja det er rigtig godt med mindre iværksættermesser, så har folk hvertfald ikke lokationen at klage over! Jeg håber og tror også der er stor interesse for flere/en iværksættermesse i Jylland.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:55

Jeg iklæder mig Amino-t-shirt den dag og hæfter mig på Amino-crew'et! Smile Håber at se en masse Amino-hoveder!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)