Hej Alle interesserede. Pga tidsmangel til at drive siden til det den fortjener har jeg valgt at sætte min hjemmeside til salg. Siden er bygget op i PHP fra bunden. Siden er nem at videreudvikle, da alt koden er skrevet nemt og overskueligt. Siden giver mulighed for at vise billeder af sig selv, og få folk til at give en karakterer. Det er selvfølgelig set før, men siden skiller sig ud ved at man selv vælger hvilke kategorier man stiller op i. Der er f.eks: Bagdel, Overkrop, Ansigt, Ben, Underkrop. Og så er der også eksotiske kategorier som Piercing og Tatovering. Altså man behøver ikke have et drømme lækkert ansigt for at deltage - alle kan vise det bedste frem af sig selv. På Siden kan man også skrive til hinanden privat, eller skrive kommentarer til hver enkelt billede. Siden er 100% brugerdrevet - dvs. at man som ejer af siden ikke behøver at foretage sig ret meget - andet end at prøve at få flere mennesker lokket forbi siden. Når først de er der - passer de stort set sig selv. Se siden her: www.serdugodtud.dk Siden har ~2000 brugere - som lige nu er ret inaktive. Men når jeg f.eks. laver konkurrence om bio billetter på siden kommer den hurtigt op på 200 unikke besøgende om dagen. Det er samtidig også ret nemt at finde på gode reklamer til siden. En annoncetekst med "stem på Danmarks bedste bagdel" eller "Ser du godt ud? Find ud af det på www.serdugodtud.dk" giver altid rigtig god respons. Send gerne bud til mig i PM eller skriv, hvis der er spørgsmål til siden. |
Hej.
Hvilket prisleje snakker vi om??
Kan betalingen afdrages over f.eks 2 gange hvis jeg køber siden?
Mvh
Michael Guldhammer