Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny web-site, hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Fra  Writeupp.com Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har netop registreret et nyt firma der er sammenlægning af 2 eksisterende firmaer.

I den forbindelse har vi lavet en ny hjemmeside.

www.nemosoft.dk

Hvad synes i om siden?

For man en klar ide om hvad vi tilbyder?

Forslag til forbedring modtages gerne.

Mvh

Jonas

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 11:28

Hej Jonas

Jeg har ikke lige tid til at give den store, forkromede gennemgang af jeres side i dag. Så jeg håber du vil godtage min lille gennemgang herunder:

- Generelt en flot side, og man kan da helt sikkert finde ud af hvad I tilbyder.

- Flyt siden ind på midten og drop den der "ting" oppe i venstre hjørne.

- Reklamen nede i højre hjørne er på engelsk - hvorfor?

Det var alt. Generelt synes jeg at siden er ganske fin og overskuelig.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 11:43

Hej

Hvorfor står den samme tekst over flere billeder :

http://www.nemosoft.dk/news/

Eller her :

http://www.nemosoft.dk/services/

citat : "Nemosoft leverer kvalitetsløsninger hvér gang, og vores produkter er selvfølgelig validerede i forhold til standarden. " Sort snak hvis siden skal sælge løsninger til kunder.

Listen er længere, men har desværre ikke tid til at gennemgå den i detaljen.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 09:34

Hej Jonas,

Det ser faktisk rigtig godt ud, har lige brugt lidt tid på jeres hjemmeside, og den giver klart udtryk for, hvad det er i udbyder. Samtidig er den hurtig og overskuelig.

Fint arbejde.

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 10:26
Hej. Jeg vil også lige komme med kommentarer til Jeres site. For det første så synes jeg, at det er en smart idé med det stik der er i pc'en? Skal det ikke forestille det? Flot og elegant design, kan især godt lide det med fingerpeget på skærmen, og man får også et meget godt indblik i, hvad I tilbyder! Godt arbejde Mvh Martin Elnegaard
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:38
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:43
hej Jonas Lækkert grafisk design. Men hvad med koden? Jeg mener, at man bør tilstræbe at overholde w3c-standarderne, når man sælger webløsninger. I har ikke engang valgt en "document type declaration" Se mere her: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.nemosoft.dk%2F&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0 mvh Jon Ussing
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 18:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas
Her får du min gennemgang

Forsiden:
Rigtig lækker forside og klart sites bedste side, men den der ledning ting oppe i hjørnet? jeg kan ikke helt se hvad det er? men det giver da noget teknisk udtryk, men skal den det? i sælger vel ikke hardware? - På jeres nyheder syntes jeg i skal fjerne datoen, for det første pga. farven, i har tre forskellige tekst farve på meget lidt plads, det kan godt virke forvirrende. Man kan kun trykke på læs mere for at se nyheden, man burde også kunne klikke på billedet.
Jeres CMS system kan man slet ikke klikke på for at se mere.

Services:
Lidt som at få et slag i maven :o) forstå mig ret. Man kommer fra en rigtig god forside ind på en "kedelig" tekst tung side. den første tekst man møde kunne måske flyttes til "om nemosoft" resten er relevant nok men kunn måske godt bruge nogle billeder/grafiske elementer, på forsiden arbejder i rigtig godt med kasser og opdeling af siden, måske kunne man fortsætte de gode takter her?
Under punktet "web" gentager det sig, meget kedelig tekst, hvis jeg er på jagt efter en hjemmeside vil jeg se nogle eksempler, den tekniske snak er sekundær. under software og databaser gælder lidt det samme - vis hvad i kan!

Nyheder:
Go side den "vælter" dog lidt fordi der er så meget luft i højre side, fordel luften, eller lav evt en udvalgte nyheder boks.

Kontakt:
Ikonerne lever simpelthen ikke op til resten af siden, det ligner lidt noget 1992 clipart...
Og hvorfor står alle informationerne to gange på siden?

Om Nemosoft:
God side, fin brug af boks i højre side. Hvis man bruger billeder af ansatte skal det være gode billeder, og ikke nogen der ser meget hjemmelavede ud, så hellere udlade hvis i ikke har mulighed for at få et dygtig foto interesseret til at tage nogle fede billeder af jer.

Generelt:
Siden er god ingen tvivl om det - og mine kommentarer håber giver jer nogle input til at gøre den endnu bedre. Jeg møder iøvrig ikke jeres CMS produkt nogen steder, kan det passe?

Håber det kan bruges

MVH

Meik

Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:21

Hej alle

Mange tak til alle for jeres feedback. Virkelig dejligt, at I gider/har lyst og tid til at gennemgå siden. 

Nogle af ændringsforslagene har vi allerede taget til os (heriblandt de åbenlyse fejl, som i mange tilfælde skyldes for hurtigt udviklingsproces) . Resten tager vi os enten af senere, når vi har tid, eller tager dem op til diskussion, når vi vendt dem internt.

Mange tak for hjælpen.

Mvh

Michael

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)