især falder jeg for de gammeldags bly-blyanter - som jeg langt foretrækker når jeg skal skrive eller tegne noget -
Hvid er måske en ny og opsigtsvækkende, original farve - selv har jeg indtil nu har foretrukket en rigtig gul VIKING gerne 1B eller 2B - de giver en dejlig levende, fedtet streg. - som kan rettes i - uendeligt ! en meget stor fordel !
- jeg vil faktisk gerne slå et slag for genindførelsen af blyanten med blystiften, indlagt i træ - i sig selv en fantastisk opfindelse og innovation ! som vi efterhånden bare tager for givet - den tynde blystift bliver smukt og funktionelt, beskyttet så den ikke knækker eller sviner - og man får et let skriveredskab som ligger godt i hånden - som man ovenikøbet kan spidse igen og igen og få sit værktøj skarp-slevet og næsten blive genfødt ! Man kan ovenikøbet sidde og gumle på den - dog bedst hvis der ikke sidder et viskelæder - og få den dejlige karakteristiske metalsmag i munden - som sikkert giver blyforgiftning i den sidste ende - men som dog helt sikkert førte mig frelst igennem skole og gymnasietiden.
tak for dette initiativ - jeg vil helt sikkert snart placere en ordre .