Det var svært for mig umiddelbart at tage dette alvorligt, men jeg ser nu virkningen og er begejstret, så måske kan det også begejstre dig. Ophedet debat kører jævnlig på twitter.com så du skulle måske lige taget et kik. Senest har nogle af de markante navne indenfor MLM slået et slag for at vi alle twitter. Sådan gør du: …….du kan nu udvikle et nyt marked til din forretning. Som jeg ser det har jeg noget 5-10 venne anmodninger på Facebook hver dag, og de fleste af dem er fra folk, at jeg aldrig har hørt om før, så hvorfor ikke udvide dit netværk ved brugt af twitter. Jeg er meget glad for at møde nye ansigter, og jeg har et åbent netværk så jeg kan ikke se at der er stor forskel her. Anyway jeg er altid nysgerrig, så jeg satte twitteren op, og begyndte at invitere mennesker jeg kender. Interessant markedsføring tænkte jeg og hvad dælen lad os se hvordan det fungerer. Hvis du er en eventyrlysten sjæl og ønsker at tage en chance på twitteren så tjek den ud. Det tager kun 30 sekunder og er forholdsvis smertefri. |
Jeg har brugt Twitter siden Juli tror jeg. Det har kun hjulpet mig, med alt. + at det gør hverdagen lidt sjovere.