Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg bruge Yahoo! Store som webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne vide, om jeg bør kaste mig ud i en webshop med Yahoo!´s shop-tilbud.

Det lyder jo udmærket, at de har en løsning med alle områder dækket ind; design af shop, betalingssystem osv.

Men er der nogen forhindringer, når min butik er dansk og kun sælger til Danmark?

Kan shoppen tage Dankort?

Fungerer systemet, generelt?

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 20:28

Hejsa

Har også selv prøvet om jeg kunne få en yahoo store, men man kan desværre ikke som dansker få en yahoo store. Mener man SKAL befinde sig i USA.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 12:57

Okay - tak for tippet.

Så er den mulighed vist streget af listen.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 03:27

Hejsa. 

Det er ikke helt korrekt, da jeg lige har oprettet en her i dag. Så det kan godt lade sig gøre selv om man er dansker, problemet er bare at meget af det er på engelsk og skal have fundet ud af at tilpasse shoppen til det danske marked, ellers syntes jeg deres shop løsning virker ganske godt indtil videre.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 12:17

Kan det svare sig i forhold til en DanDomain-shop?

Hvad er fordelene/ulemperne ved en Yahoo!-shop?

Pris?

Gider du sende mig et link til din nye shop?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:28

Yahoo's store er bestemt et godt produkt, men det er 100% målrettet det Amerikanske marked. Så hvis din målgruppe er i Danmark vil jeg absolut ikke anbefale det.

Der afregnes iøvrigt på en helt anderledes måde med Yahoo store end de fleste er vandt til, da transaktionerne kører gennem deres system.

Til butikker med en dansk målgruppe synes jeg du skal se på DanDomain, Scannet, Redpitt (som jeg er medstifter af), hvis du ønsker en hosted løsning - eller en af de mange softwareløsninger på markedet

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:19

zubardubar:

Kan det svare sig i forhold til en DanDomain-shop?

Hvad er fordelene/ulemperne ved en Yahoo!-shop?

Pris?

Gider du sende mig et link til din nye shop?

Kender ikke lige pris-niveaut for en Yahoo-shop, men jeg kan komme med en god pris på en DanDomain shop.

Jeg har siden 2004 lavet butikker i det hostede system fra DanDomain og kender det efterhånden både forfra og bagfra. Jeg kender dets begræsninger og fordele - og hvordan det udnyttes til at præsterer det optimale - og har kogt dette ned til et Kom-Igang-DanDomain tilbud, hvor du for 9.750 - for design, oprettelse og implementering. Dertil kommer så ca. 500 kr. pr. måned til hosting af shoppen.

Læs mere tilbuddet: Kom-Igang-DanDomain her.

Hvis du har nogle spørgsmål, så tag endelig fat i mig på ks@cygnet.dk eller 6130 7560

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:45

Havde egentligt ikke tænkt mig at svare eftersom spørgsmålet gik på en Yahoo butik som jeg intet kendskab har til, men nu hvor tråden er røget i salgsmode, vil jeg da lige slå et slag for en Magento løsning.

Hos os får du en professionel og avanceret shop løsning inkl. unikt design (hos Yahoo skal du vælge mellem nogle skabeloner) samt hosting og betalingsgateway (med dankort!) hele første år til en fast pris på kun 9.995,-

Du er velkommen til at konktakte mig herinde eller læse mere om produktet på http://getashop.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)