Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside/webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne have noget feedback på min side. Er der de informationer der bør være? Hvad synes I om designet? Er der nogle stavebøffer mm?

Evt nye ide

På forhånd tak

www.modeogkunst.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50

Hej..

Meget pænt layout og god brugervenlighed.
Kan dog se at du har en fejl nede i bunden med copyright osv i Firefox's browser.

Efter min mening synes jeg at logo'et er alt for voldsomt, når man kommer ind på siden. Der er alt for meget "bling-bling"/grafitti" over det.
Det er muligvis nok meningen, men synes bare det fremtrædder alt for voldsomt.

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51

Forresten hvis det stod til mig, ville jeg gøre siden lidt breddere.
Det virker meget skrumpet sammen !?!?

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 10:57

Grafikken virker lidt skrumpet sammen og klumpet.

Selve ideen med grafikken er ellers god, men kvaliteten er bare ringe.

Ellers ser det ud til at være en fin side, som ikke ligner alle de andre :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:32

Hej Modeogkunst.

Tilykke med siden.

Jeg vil sige at siden er pæn, jeg tror det mest er båret oppe af de flotte produktbilleder.

Jeg vil dog knytte noget kritik til det:

Jeg synes at ornamentet over navnet Mode og Kunst er for dårligt lavet, der skal ikke en lilla kant rundt om det, da det flyder sammen med resten. Ydermere virker det som sagt også en smule trykket sammen.

Jeg kan ikke lide teksttypen. Jeg synes ikke den passer med den troværdighed der søges i form af designet og produkterne. Den virker en smule barnlig. Det kan være den er valgt pga. "kunst" begrebet, men jeg mener der er nok at andre teksttyper at tage fat i. Vælg evt. en type der ligner håndskrift men som SKAL være letlæselig. Det synes jeg måske ville passe bedre.

-Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:39

Først vil jeg sige tak for jeres ord, men jeg tror at der har vi en del mening om.

Dem jeg kende (Levandører) de kan godt lide den.

www.modeogkunst.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 22:49

Hej jeg har set din side og synes den er meget flot design mæssigt, dog er der et par punkter som jeg vil kritisere positivt... ikke at den er flot som den er men som nogle af mine kollegaer her på siden siger.

Jeg synes den gerne må være bredere da den gerne må fylde sidens bredde ud på skærmen..

Så skriver du "min" hjemmeside - jeg synes du bør skrive vores - da et firma oftes er flertal..

Jeg synes også dit tilbuds felt er for stort - for det kræver at man skal scrolle for meget for at se dine produktet og generelt mener jeg man skal scrolle mindst muligt, for det skræmmer folk væk fra siden.. og fokus  er dine produkter og ikke tilbudsfeltet - nærmere det der ligger bag tilbudene - nemlig de produkter som du skal sælge.. er vi ikke enige om at det er det som skaber dit levebrød...

Men ellers en flot side og anderledes side..

Men der bør et par rettelser til

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53

Jamen nu er jeg kun mig selv i firma, så derfor kan jeg godt tillade mig at skrive min.

Har også skrevet til ham der har lavet siden

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 22:59

Det er fint nok at det dit firma - men det er ikke det kun er dig, men det signal du sender på den måde... jeg lagde med det samme mærke til dig og stillede mig selv spørgsmålet ??? - og det siger mig bare at så er der vel flere som stiller spørgsmålstegn ved at du kun er dig...- men jeg ønsker dig alt mulig held med din forretning, og du skulle ikke tage det negativt. - måske er det bare slet ikke at skrive hverken din eller vores.. men bare skriver at du handle hos "mode og kunst"...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04

Nu er jeg heller ikke helt færdig med siden, men siger man tak for dine ord

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)