Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mlm.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vestsjælland
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der bruger eller har brugt mlm.dk

Som jeg ser det, er det ikke en sider er meget besøgt?

Mvh

Quest

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:00

Hej Quest,

Jeg havde engang kontakt med dem fra MLM.dk, fordi jeg ledte efter en mulighed for at arbejde hjemmefra.

Jeg tror desværre, at du har ret i, at det er ret dødt derinde - hvis ikke stendødt!?

Hvorfor spørger du?

Torben Lund Jørgensen

Fra Vestsjælland
Tilmeldt 15. Feb 09
Skrevet kl. 23:10

Hej Torben,

Det er bare fordi jeg kunne se jeg var den eneste derinde (som online)

Jeg er igang med at starte et nyt koncept op i Danmark, og tænkte det var et godt sted at finde evt. nye kontakte til folk der gerne vil starte op for sig selv.

Jeg mener selv at jeg har et superkoncept, jeg syntes der er for mange firmaer der forhandler plejeprodukter, slankeprodukter - Så nu er tiden kommet til at jeg seriøst starter op med mit koncept.

Mvh,

Quest

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:19

Hej igen Quest,

Jeg har kigget lidt på dine sider, og jeg synes, at det ser rigtigt spændende ud.

Jeg arbejder selv hjemmefra med et helt nyt produkt, der hedder MonaVie. Jeg har tidligere arbejdet med Herbalife, og jeg skal da lige love for, at der er forskel på de to produkter. Jeg har været med i 14 dage, og har allerede flere downlines, end jeg havde med Herbalife i 1½ år, så det taler for sig selv ;-)

Det er da en god start selv at mene, at man har et superprodukt. Hvis man ikke mener det, så kan man jo ligeså godt pakke sammen med det samme.

Nå, hvis du har nogle spørgsmål eller lignende, så fyr løs. Der skal nok være nogen, der har en mening om et eller andet :-)

Torben Lund Jørgensen

Fra Vestsjælland
Tilmeldt 15. Feb 09
Skrevet kl. 23:26

Kunne ikke være mere enig;o)

Har engang til et intoduktionsmøde med et par der kørte Herbalife, så det var mig hurtigt klart at det ikke var noget for mig, senere blev jeg aktiv LR forhandler, de har nogle rigtig gode produkter, men jeg syntes ikke rigtig det var mig at sælge plejeprodukter.

Det bedste ved det jeg er ved at få op at kære i danmark er også at man ALDRIG skal købe for X antal kroner for at få sin bonus, min har stået der i de 4 år jeg var inaktiv, jeg behøver aldrig at købe noget igen;o) Det kan alle forholde sig til..

Håber du får succes med din nye forretning...

Mvh,

Quest

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)