Har surfet en del og med interesse læst de indlæg der er vedr. hjemmesider og webshopløsninger.
Jeg skal have lavet en hjemmeside, som er forholdsvist simpel. Her mener jeg mest tekst, muligvis lidt billeder og så koblet til en "så simpel som mulig" webshop løsning. Det drejer sig om max 3 produkter der skal sælges og i max 4 forskellige str., og skal kunne sælges/købes med mest brugte betalingskort i DK.
Jeg har kontakter der vil støtte op om design delen, fornemmer dog de ikke har så stort kendskab til webshopløsningen.
Jeg har læst om og haft kontakt til Magentohotel, hvilket virker som en god løsning - Kan det gøres simplere/billigere?
Kan bygge en simple side som det du ønsker til 1500 kr. Den kommer til at bruge PayPal, som ikke kan modtage rene Dankort! Men den tager fint imod største delen af Dankort.
Jeg går ud fra at Remy mener kreditkort i sin sidste sætning.
Jeg vil egentlig ikke anbefale Paypal, da Paypal ganske enkelt ikke kan håndtere almindelige Dankort. Desuden synes dine brugere måske at Paypal virker utroværdig, fordi de kommer ind på en anden side, og det kan betyde at du mister omsætning.
Der findes mange billige betalingsgateway, som understøtter de mest gængse kreditkort.
Vi vil gerne sætte en løsning op til jer; du kan kontakte mig på martin@adnecto.dk.
Nå du idag får et dankort vil det højst sandsynligt være med enten VISA eller andet. disse kort kan bruges hos PayPal. Rene Dankort er der ikke mange der har idag, så derfor er dette argument ikke særligt holdbart. Men du vil helt sikkert miste en del kunder på at du ikke har en PSB løsning, medmindre dit produkt er unikt og billigt. For så skal brugerne nok finde ud af at betale med PayPal
Den bedste løsning ville være at smide en hel masse penge også få en PBS løsning. Men du skrev jo en simple løsning, som jeg tolker til en billig løsning. Altså noget du kan sælge dine vare på nettet osv. uden at skulle bruge en masse penge.
Jeg bruger selv PayPal i stor udstrækning, også selv om jeg har en omsætning hvor det sagtens kunne betale sig at få PBS. Du kan se www.smart-regnskab.dk hvor jeg bruger PayPal og Bankoverførelser som betalings metoder. Har du spørgsmål skriv til mig på remy@680.dk
Jeg har ingen løsning, men ville blot sige, at jeg ofte vælger Paypal som betalingsmetode, hvis jeg kan vælge - synes det er langt lettere end at skulle hive mit kort frem og taste nr. osv. - Så PayPal som forbruger er for mig