Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interesserede iværksættere til et igangværende projekt!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Igennem ca. 1 år har jeg arbejdet intenst med en idé, som er blevet modtaget rigtig godt blandt investorer og samarbejdsparter. Vi arbejder under ordnede forhold med advokat, projektleder, sælger og IT-folk.

Projektet er allerede veletableret med klar strategi for projektgennemførelsen og den senere markedsføring af produktet. Produktet henvender sig bredt internationalt.

Ud over igangværende projekt - er vi igang med udviklingen af et relateret CMS-system. Systemet mangler blot at blive programmeret. Kravspec. og illustration er lavet og defineret. Der er webdesigner på projektet, samt 2 testbrugere med kompetencer indenfor området.

Jeg kan af gode grunde ikke røbe, hvad vi arbejder med, men vi er et energisk og dynamisk team med mange kernekompetencer - og evnen og viljen til at få produktet ud over kanten.

Pt. mangler vi nogle personer, som beskæftiger sig med nedenstående:

- Flash

- CMS

Der er mulighed for rigtig god indtjening for en begrænset indsats (timer) uden økonomisk risiko.

Vi stiller høje krav til dit niveau - da vi vil være de bedste inden for vores område ! 

Skriv til mig, hvis du vil med på vognen og høre mere.

Inden mødet er det et ufavigeligt krav, at man underskriver en erklæring og hemmeligholdelse !

God dag til jer alle

Mvh

Rasmus Kirkeby

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 03:01

Da du ikke har givet mulighed for at kontakte dig på andre måder, end ved at svare på dette indlæg, vil jeg i første omgang bede dig om at skrive til mig på info(snabela)icode.dk - jeg er interesseret i at høre mere.

Hemmeligholdelse er selvfølgelig vigtigt, så den er jeg med på.

Hvis du kan skrive til mig hvilken gren det er indenfor uden at blive specifik, vil det være rart, så jeg ikke kommer til at blokere mig selv med andre projekter som jeg har i gang. Dette kunne jo være et tilsvarende produkt, og jeg ville så være nødsaget til at lukke mit eget ned, hvis jeg har skrevet under hos jer

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:46

hej, jeg er en investore og er intereseret i at høre nærmere vedr dit projekt. du kan kontakte mig på mubilen 40956873.

tak på forhånd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10

Hej Rasmus,

Det lyder super spændende. Såfremt det stadig har din interesse, bedes du sende en mail til rasmus@scheuer-larsen.com - så vil jeg med glæde indgå en dialog med dig.

Ser frem til at høre fra dig

Dbh Rasmus

Fra København V
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:54

Hej Rasmus

Jeg har stor erfaring med udvikling af CMS. Kan du sige noget om dit timebehov - snakker vi fuldtid, deltid, ad-hoc-timer eller hvordan?
Du kan kontakte mig på andreas@kromann-mikkelsen.dk

Mvh.

Andreas 

Andreas Sachse, MAIK (upcoming livstils-produktbrand i Danmark og udlandet)
www.bymaik.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:41

Hej Rasmus

Jeg vil gerne med på vognen, hvis mine kompetencer kan bruges.

Jeg er meget stærk i PHP, Mysql, javascript og AJAX. Jeg har selv lavet forskellige CMS-systemer, og en webshop fra bunden af, se demo.voresbiks.dk

Du kan kontakte mig på php@sneleopard.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:50

Jeg kunne godt tænke mig, at hører mere om jeres ide. Måske er der mulighed for et samarbejde, imellem vores virksomheder. Vi sandsynligvis allerede en relativt stor del af den funktionalitet i skal havde udarbejdet. Og vi har planer om en lancerer en CMS/Webshop-baseret tjeneste internationalt, hvor en af afsætningskanalerne er partnerskaber med virksomheder der tilbyder vertikale løsninger, relateret til CMS.

Mht. til at være blandt de bedste, så er det jo svært at vide om det er sandt. Men vi har aggreret arkitekter/mentorer for en række af landets største virksomheder f.eks. BRF, KMD, DFDS, Lufthavnen, BankInvest, PKA etc.

Hvis det har fanget din interesse, kan du ringe til mig på 26 37 79 13, så kan vi lave en hurtigt afklaring af om det er interessant med en videre dialog.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 17:05

Rasmus Kirkeby:

Kære Aminoer.

Igennem ca. 1 år har jeg arbejdet intenst med en idé, som er blevet modtaget rigtig godt blandt investorer og samarbejdsparter. Vi arbejder under ordnede forhold med advokat, projektleder, sælger og IT-folk.

Projektet er allerede veletableret med klar strategi for projektgennemførelsen og den senere markedsføring af produktet. Produktet henvender sig bredt internationalt.

Ud over igangværende projekt - er vi igang med udviklingen af et relateret CMS-system. Systemet mangler blot at blive programmeret. Kravspec. og illustration er lavet og defineret. Der er webdesigner på projektet, samt 2 testbrugere med kompetencer indenfor området.

Jeg kan af gode grunde ikke røbe, hvad vi arbejder med, men vi er et energisk og dynamisk team med mange kernekompetencer - og evnen og viljen til at få produktet ud over kanten.

Pt. mangler vi nogle personer, som beskæftiger sig med nedenstående:

- Flash

- CMS

Der er mulighed for rigtig god indtjening for en begrænset indsats (timer) uden økonomisk risiko.

Vi stiller høje krav til dit niveau - da vi vil være de bedste inden for vores område ! 

Skriv til mig, hvis du vil med på vognen og høre mere.

Inden mødet er det et ufavigeligt krav, at man underskriver en erklæring og hemmeligholdelse !

God dag til jer alle

Mvh

Rasmus Kirkeby

Nu er der gået lidt tid, siden du startede tråden.

Hvor langt er I med programmering og test?

Jeg er interesseret i at høre fra dig, når/hvis I har brug for en stærk salgsprofil fra Trekantsområdet.

Mvh

Holger

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)