Kære Aminoer. Igennem ca. 1 år har jeg arbejdet intenst med en idé, som er blevet modtaget rigtig godt blandt investorer og samarbejdsparter. Vi arbejder under ordnede forhold med advokat, projektleder, sælger og IT-folk. Projektet er allerede veletableret med klar strategi for projektgennemførelsen og den senere markedsføring af produktet. Produktet henvender sig bredt internationalt. Ud over igangværende projekt - er vi igang med udviklingen af et relateret CMS-system. Systemet mangler blot at blive programmeret. Kravspec. og illustration er lavet og defineret. Der er webdesigner på projektet, samt 2 testbrugere med kompetencer indenfor området. Jeg kan af gode grunde ikke røbe, hvad vi arbejder med, men vi er et energisk og dynamisk team med mange kernekompetencer - og evnen og viljen til at få produktet ud over kanten. Pt. mangler vi nogle personer, som beskæftiger sig med nedenstående: - Flash - CMS Der er mulighed for rigtig god indtjening for en begrænset indsats (timer) uden økonomisk risiko. Vi stiller høje krav til dit niveau - da vi vil være de bedste inden for vores område ! Skriv til mig, hvis du vil med på vognen og høre mere. Inden mødet er det et ufavigeligt krav, at man underskriver en erklæring og hemmeligholdelse ! God dag til jer alle Mvh Rasmus Kirkeby |
Da du ikke har givet mulighed for at kontakte dig på andre måder, end ved at svare på dette indlæg, vil jeg i første omgang bede dig om at skrive til mig på info(snabela)icode.dk - jeg er interesseret i at høre mere.
Hemmeligholdelse er selvfølgelig vigtigt, så den er jeg med på.
Hvis du kan skrive til mig hvilken gren det er indenfor uden at blive specifik, vil det være rart, så jeg ikke kommer til at blokere mig selv med andre projekter som jeg har i gang. Dette kunne jo være et tilsvarende produkt, og jeg ville så være nødsaget til at lukke mit eget ned, hvis jeg har skrevet under hos jer