Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny netbutik med retro produkter!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så er Retroshop.dk netop åbnet - en netbutik med fokus på retro. Der findes blandt andet produkter indenfor ting til køkkenet, ure, radioer, fotokunst og ikke mindst lækre Vespa scootere og tilbehør dertil.

Findes der nogle Aminoer som syntes om produkterne? Netbutikken er ikke 100% færdiggjort endnu, men produkterne er der og det skulle være rimelig nemt at finde rundt :-)

// Jesper Skov

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:15

Hej Jesper

Tillykke med siden, det er en rigtig fin MAGENTO shop (hvor hoster du den egentlig?)

Umiddelbart er der lidt knas med sitet. Jeg ser det i IE7, og "min konto", "min indkøbskurv" osv forsvinder oppe i topbanneret (altså ikke i den grønne del)

"Originale Vespa Scootere" står der også under "back to the good old days" men intet andet tekst eller billede.

En tredje ting er at dine betingelser ligger under "Dine fordele" og det synes jeg er malplaceret, og burde have sit eget link for brugervenlighedens skyld.

Men i det store hele en rigtig pæn side, og en rigtig god ide... hold os opdateret på hvordan det går med shoppen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22

Nu spørger du til produkterne: og jep, jeg er solgt. Det er lige mig.

Til din shop. Den er helt fin. Du mangler bare at seo-optimere den. Det er gratis reklame.

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 09:25

Hej Jesper

Den er rigtig sej. Er hel vild med køleskabene.

Jimmy

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:38

Tak for alle roserne - skal nok få set på de konstruktive ændringer snarest!

hessellund:

Nu spørger du til produkterne: og jep, jeg er solgt. Det er lige mig.

Til din shop. Den er helt fin. Du mangler bare at seo-optimere den. Det er gratis reklame.

Jeg har ikke modtaget din bestilling? :-)

// Jesper Skov

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 09:43
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Cool produkter, og fed side... den er bogmærket!

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 12:17

Ganske fede produkter. Jeg synes bare at der mangler én ting: Nogle gode historier om produkternes originaler.
Sådan nogle historier som dine kunder stolt fortæller videre, når en af vennerne beundrer den nyindkøbte dims.
Lidt om årstal, hvor de blev produceret, at skålen fra vægten blev brugt af modstandsbevægelsen som hjelme og den slags, men helst ikke FOR opdigtet som her :-)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:41

Allan.:

Ganske fede produkter. Jeg synes bare at der mangler én ting: Nogle gode historier om produkternes originaler.
Sådan nogle historier som dine kunder stolt fortæller videre, når en af vennerne beundrer den nyindkøbte dims.
Lidt om årstal, hvor de blev produceret, at skålen fra vægten blev brugt af modstandsbevægelsen som hjelme og den slags, men helst ikke FOR opdigtet som her :-)

Rigtig fin idé. Storytelling er nok også blandt det vi bestemt vil arbejde videre med på shoppen fremover.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)