Så er Retroshop.dk netop åbnet - en netbutik med fokus på retro. Der findes blandt andet produkter indenfor ting til køkkenet, ure, radioer, fotokunst og ikke mindst lækre Vespa scootere og tilbehør dertil.
Findes der nogle Aminoer som syntes om produkterne? Netbutikken er ikke 100% færdiggjort endnu, men produkterne er der og det skulle være rimelig nemt at finde rundt :-)
Tillykke med siden, det er en rigtig fin MAGENTO shop (hvor hoster du den egentlig?)
Umiddelbart er der lidt knas med sitet. Jeg ser det i IE7, og "min konto", "min indkøbskurv" osv forsvinder oppe i topbanneret (altså ikke i den grønne del)
"Originale Vespa Scootere" står der også under "back to the good old days" men intet andet tekst eller billede.
En tredje ting er at dine betingelser ligger under "Dine fordele" og det synes jeg er malplaceret, og burde have sit eget link for brugervenlighedens skyld.
Men i det store hele en rigtig pæn side, og en rigtig god ide... hold os opdateret på hvordan det går med shoppen :)
Ganske fede produkter. Jeg synes bare at der mangler én ting: Nogle gode historier om produkternes originaler. Sådan nogle historier som dine kunder stolt fortæller videre, når en af vennerne beundrer den nyindkøbte dims. Lidt om årstal, hvor de blev produceret, at skålen fra vægten blev brugt af modstandsbevægelsen som hjelme og den slags, men helst ikke FOR opdigtet som her :-)
Ganske fede produkter. Jeg synes bare at der mangler én ting: Nogle gode historier om produkternes originaler. Sådan nogle historier som dine kunder stolt fortæller videre, når en af vennerne beundrer den nyindkøbte dims. Lidt om årstal, hvor de blev produceret, at skålen fra vægten blev brugt af modstandsbevægelsen som hjelme og den slags, men helst ikke FOR opdigtet som her :-)
Rigtig fin idé. Storytelling er nok også blandt det vi bestemt vil arbejde videre med på shoppen fremover.