Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er surftowns kollegaer nogle fjolser ?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det indtryk kan man let få, når man kigger lidt på deres blog :

Bare denne her :

Ikke som de andre :

- ingen urimelige bindingsperioder

- rigtige trafikgrænser - ingen "fri trafik"

osv....

Kunden kan godt få den opfattelse, at alle andre simpelthen ikke formår at drive deres forretning, hvilket der er utallige eksempler på herinde at det faktisk er muligt.

Og når man kigger på, at de nu vil indføre trafikgrænser, er det nok mere fordi de har fundet ud af at denne ikke holder længere, efter at myndighederne er begyndt at kigge på dette.

Hvis man vil være "markedsledende" og moralsk bannerfører, forpligter dette.

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er vel stadig sådan, at en stor andel af hostingudbydere på det danske marked har temmeligt lange bindingsperioder og besværlige opsigelsesmetoder med lang varsel? Og at "Fri trafik" er udbredt hos adskillige lavprisaktører på markedet.

Så er der vel ikke noget galt i at markedsføre sig på, at man skiller sig ud på de to punkter? Også selvom man gør det lidt provokerende og med lidt kant.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mogens

Jeg forstår ikke rigtig pointen med dit indlæg?

Men jeg kan garantere dig at Surftowns udmeldingerne er oprigtige, og at de oprigtigt arbejder på at leverer en rigtig god service. Men der er ikke mange der er klar over hvor meget logistik der egentlig er i den slags ... der er _meget_ man skal tage højde for, og surftown er det discount hotel som gør det bedst.

Dbh

Mikkel

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 13:08

Jeg vil give dig ret i at de til tider virker lidt for aggressive og får det til at se ud som om alle deres konkurrenter er onde og de er de eneste på markedet som har retfærdige betingelser.

Det er jo en markedsføringsteknik som enhver anden, og umiddelbart virker det. Det må være op til surftown selv hvordan de ønsker at reklamere for deres produkt og firma. Medierne og kunderne æder det jo tilsyneladende rådt :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:48

www.easywebhost.org:

Og når man kigger på, at de nu vil indføre trafikgrænser, er det nok mere fordi de har fundet ud af at denne ikke holder længere, efter at myndighederne er begyndt at kigge på dette.

Hej Mogens,

Det er nu længe siden vi indførte faste trafikgrænser for at skabe et mere transparant produkt ;-)

Og hvis du følger med i bloggen, så har forsøger jeg at presse Forbrugerombudsmanden ind i kampen mod cowboy-metoderne! Desværre løb han hurtigt tør for krudt, og det blev kun til en udfasning af ulovlige prismærkning i branchen. Du kan evt. følge med i kavalkaden på bloggen.

Men der er ingen tvivl om vores oprigtighed! Vi vil udvikle branchen og det sker sammen med forbrugerne - og jeg har netop postet et blog-indlæg om resultaterne. Til Demib, der refereres til Trustpilot, og jeg kender din holdning....så du behøver ikke kommentere Wink

Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:28

Thomas Mange vil nok mene at det stadig er cowboy metorderne som er dominerende hos Thomas og co.

Jeg tænker bla. på at tilbyde en konkurrents kunder gratis hosting og dine konstante forsøg på at SEO´e surftowns ry.

Blandt andet med dette indlæg.

Du må indrømme at de klinger lidt hult, både at høre surftown tale om kundeservice og dig omtale kollegerne som cowboys.

Det har karakter af at et lille barn som har fået et rap over nallerne, og så gør sig selv til politi overfor alle andre udfra devisen; "hvis jeg ikke må, så er der ingen der skal!"

Respekt for at surftown endelig har valgt at rette sig efter kongerigets lovgivning, men det giver altså ingen medaljer.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

mundsavl.dk:

Thomas Mange vil nok mene at det stadig er cowboy metorderne som er dominerende hos Thomas og co.

'Mange' - hmmmm, hvordan er det lige du dokumenterer det?

mundsavl.dk:

Jeg tænker bla. på at tilbyde en konkurrents kunder gratis hosting og dine konstante forsøg på at SEO´e surftowns ry.

Jeg antager, at du refererer til NeedHost sagen? Det er nu 'mange' der sætter stor pris på det, hvilket fremgår af de respektive blogindlæg. Og jeg linker til dem for at underbygge mine påstande. Så spørgsmålet er hvad folk foretrækker herinde? Underbyggede påstande der måske giver mig lidt på SEO-kontoen samtidig eller sure udokumenterede opstød som dine?

mundsavl.dk:

Det har karakter af at et lille barn som har fået et rap over nallerne, og så gør sig selv til politi overfor alle andre udfra devisen; "hvis jeg ikke må, så er der ingen der skal!"

Tjaaa, hvad kan jeg sige. Spejl eller det man siger er man selv ;-)

mundsavl.dk:

Respekt for at surftown endelig har valgt at rette sig efter kongerigets lovgivning, men det giver altså ingen medaljer.

Tak for din respekt. BTW hvem er du? At dømme på dine andre kommentarer/interesser, så kunne du være en af konkurrenterne?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56

Hvad er meningen lige med dette indlæg?
Hvad prøver du at så ud af det?

Kan se du selv tilbyder hosting løsninger, er denne tråds egentlige formål at stille din egen virksomhed og dig selv i et bedre lys end Surftown...

Eller har du bare ondt i r*ven over at folk vælger Surftown istedet for dig?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

yusuf:

Hvad er meningen lige med dette indlæg?
Hvad prøver du at så ud af det?

Kan se du selv tilbyder hosting løsninger, er denne tråds egentlige formål at stille din egen virksomhed og dig selv i et bedre lys end Surftown...

Eller har du bare ondt i r*ven over at folk vælger Surftown istedet for dig?

Jeg forstår egentligt godt hvad Mogens forsøger at sige, og hvis vi skal blive i den nye Surftown Jargon, så kan man sammenligne deres opførsel med en grum landevejsrøver med masser af ting på samvittigheden, der nu har fundet en sheriffstjerne. Han vil naturligvis gå rundt fortælle hvor grimme og grumme alle andre landevejsrøvere er og at han er den eneste der kan redde byen fra dem.. det er jo egentligt logik, da han bedst kender de beskidte tricks

for at komme tilbage til noget mere realistisk, så er der en del mindre udbydere der er trætte af at blive "hånet" på trods af de faktisk altid har overholdt loven, og sådan har jeg osse selv haft det... det er underligt at se Surftown reklamerer for at de er de første med faste trafikgrænser, når nu feks min egen andegård, megahost.dk, har haft det siden 2006... men sådan er der så meget. Men at banditten stadigvæk er under stjernen, er jeg ikke i tvivl om, jeg har da oplevet at blive sammenlignet med en barnerøv af en person relateret til surftown ( Det er IKKE Thomas Folmann) i et public forum

På det seneste har jeg haft en del fornøjelse ud af læse surftownbloggen, det er faktisk underholdende at se at selv den mindste forbedring udråbes til nyskabende, ja, det giver mig næsten mindelser om de der ultra regliøse prædikanter i USA, der er jo ikke begrænsinger på de mirakler de kan udføre :-)

og nej , jeg er ikke mavesur, eller bange for at Surftown skal hugge mine kunder, alle de store aktører leverer fortsat kundet til mig uden beregning :-)

Hallelujah - Praise the lord!

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 09:55
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Henrik Nielsen:

og nej , jeg er ikke mavesur, eller bange for at Surftown skal hugge mine kunder, alle de store aktører leverer fortsat kundet til mig uden beregning :-)

Henrik, det ser nu ellers ud til, at du forgæves forsøger at kopiere vores 'PR-blogging strategi' med dit MegaToast!

Da vi entrerede det danske marked i 2003, da var konditionerne noget anderledes end idag! Forbrugerne fokuserede udelukkende på lav pris efter at one.com introducerede en ny de-facto pris standard på 9 kr + moms Wink. Men idag er tiden en anden, og det har vi reageret på og tilpasset vores markedsstrategi.

Vi er selv startet fra scratch i nogle depressive iværksætterlokaler på marken i Lundtofte - så det er nok ikke et bedre udgangspunkt end dig. At du har overholdt lovgivningen altid og ikke fået noget ud af det, ja det siger umiddelbart mest noget om dine kommercielle evner Wink

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)