Det indtryk kan man let få, når man kigger lidt på deres blog : Bare denne her : Ikke som de andre : - ingen urimelige bindingsperioder - rigtige trafikgrænser - ingen "fri trafik" osv.... Kunden kan godt få den opfattelse, at alle andre simpelthen ikke formår at drive deres forretning, hvilket der er utallige eksempler på herinde at det faktisk er muligt. Og når man kigger på, at de nu vil indføre trafikgrænser, er det nok mere fordi de har fundet ud af at denne ikke holder længere, efter at myndighederne er begyndt at kigge på dette. Hvis man vil være "markedsledende" og moralsk bannerfører, forpligter dette. Mogens Easy Webhost http://www.easywebhost.dk/ |
Det er vel stadig sådan, at en stor andel af hostingudbydere på det danske marked har temmeligt lange bindingsperioder og besværlige opsigelsesmetoder med lang varsel? Og at "Fri trafik" er udbredt hos adskillige lavprisaktører på markedet.
Så er der vel ikke noget galt i at markedsføre sig på, at man skiller sig ud på de to punkter? Også selvom man gør det lidt provokerende og med lidt kant.