Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogging - hvordan gør man?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Mht. SEO, jeg er ikke helt klar over hvor meget man selv har mulighed for at justere på når man hoster sin blogwordpress.com nu til dags, men hvis du selv foretager installationen på dit eget domæne, så er der masser af ting du kan gøre.

Et godt sted at starte er at installere All In One SEO Pack, som er et modul til Wordpress.
Så er man da i gang :-)

Mvh
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22

mikaeld:

Hej Hessellund

Du skriver god gammeldags SEO

Kan man dette med blogs?

Også en wordpressblog?

Ja, og Wordpress er en af de bedre med SEO. Det er et meget populært system, hvor der er mange fede udvidelser, installeret nemt - også seo-udviddelser. Men der er også meget godt indbygget.

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:23

hej igen

Måske et dumt spørgsmål, men jeg er netop inde på overskrift.dk og vil gerne tilmelde min blog min kan ikke gøre det?

og hvad er det helt præcist et feed er? Hvordan får man sådan et?

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27

Du har allerede et feed. Det står i højre kollone på din blog under RSS - du skal bare indtaste adressen på din entries RSS.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 16:28

Hej Mikael,

Et (RSS) feed for din side finder du her:
http://boligudland.wordpress.com/feed/

Det er en liste i overskriftsform som blandt andre din browser, mobiltelefoner m.m. kan benytte til at præsentere overskrifter og teasere fra artiklerne på din hjemmeside.

Hvis du skal tilmelde din side på overskrift.dk går du til denne side:
http://overskrift.dk/submit.php

.. og indsætter denne adresse under url på rss-feed: http://boligudland.wordpress.com/feed/

Så er den ged barberet :-)

Mvh
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 17:28

Tak for hjælpen drenge!

Lige for at opsummere:

For at skaffe besøgende skal jeg selv blogge på andre sider, tilmelde mig rss feeds på overskrift, alm SEO via wordpress og alm. gøren opmærksom på vores blog på diverse sider

Andre gode ting venner?

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 18:38

Et menupunkt øverst på din egen side der heder "Blog" med link til bloggen ville måske være en oplagt mulighed.

Men ellers er ovennævnte en god start, med alt det ordet "SEO" så indebærer af linkbuilding, meta-optimering osv.

Når bloggen er blevet så god at du er klar til for alvor at vise andre den (og det er den muligvis allerede) så udfærdiger du en pressemeddelelse omkring at du har en blog der tilbyder masser af guldkorn til danskere der ønsker at investere i en bolig i udlandet, sender den til alle landets medier, og husker at vedhæfte et billede. Det skal nok give omtale en del steder og booste dit besøgstal til en start.

Mvh
Peter Holmstrand

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 22:59

Hej Peter

Et hurtigt spørgsmål:

Jeg har nu downloadet All in one SEO Pack - hvordan implimenterer man den?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rettelse: Du kan ikke bruge plugins på wordpress.com, kun på egen hosting af Wordpress.

Når du får oprettet din egen hosting på et sub-domæne, er det sådan, du skal gøre:

Du skal uploade All-in-one SEO pack i din folder til plugins via ftp. Den ligger i /wp-content/plugins.

(før du uploader, skal du unzippe filen, så det er mappen med indholdet i, du uploader)

Herefter skal du logge ind på din blog og ind under plugins for at aktivere All-in-one SEO pack.

Hvis du har en opdateret Wordpress version 2.7+ og bruger en af de WP-venlige hostingfirmaer, kan du faktisk også installere plugins direkte fra brugerinterfacet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det kan han ikke med den udbyder han har. Wordpress.com er anderledes end Wordpress på domæner. Jeg kender kun dens begrænsninger - jeg ved ikke om man kan få plugins.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)