Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogging - hvordan gør man?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Hessellund,

Det får man ud af at skimmelæse for hurtigt. Jeg troede, at processen var nået et skridt videre til egen hosting allerede. Jeg har rettet mit indlæg, så det giver lidt mere mening.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29

Mit råd - se st få dig en anden udbyder. Eller endnu bedre installer den på et subdomæne til din hjemmeside. Du blir kun træt af gratisudbydere - der er så mange sjove plugins du kan gøre din blog spændende med, hvis du installere på egen hjemmeside. Men Wordpress.org er et rigtig godt værktøj.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 08:25

Det er korrekt hvad Hessellund skriver, du kan ikke installere den når bloggen ligger på Wordpress.com (ikke mig bekendt i hvert fald).

Hvis du opretter bloggen på dit eget subdomæne er det næsten lettere at installere plugins end at klø sig i bagdelen. De har virkelig gjort det nemt med Wordpress 2.7. Når først systemet er installeret, logger man blot ind i administrationspanelet.

Download den plugin du ønsker at installere fra Wordpress.org, gå ind under plugins i dit administrationspanel på din blog, vælg "Tilføj nyt / Add new", tryk på gennemse, find den downloadede zip-fil på din harddisk, og tryk installer.

Systemet pakker selv zip-filen ud og det hele!! Lettere har det vist aldrig været :-)

Man skal altid huske at tjekke at de plugins man installerer er kompatible med den version af Wordpress man kører med. Det står i den orange box på Wordpress.org under hver plugin.

Med venlig hilsen
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:35

Hvis du vælger at flytte bloggen over på dit eget domæne eller subdomæne, så kan du glæde dig over at Wordpress lige er gået i luften med en super god video-vejlednings-tjeneste: http://wordpress.tv/category/how-to/

Det bliver ikke meget lettere at blive klogere end det! :-)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 15:38

Og så har de oven i købet lige opgraderet til version 2.7.2 :-)

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:46

Peter Holmstrand:

Og så har de oven i købet lige opgraderet til version 2.7.2 :-)

Næsten, ja. :-) 2.7.1 i hvert fald

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:03

Nu vi er igang....

Min tekstforfatter er endelig færdig, siden er godt nok på engelsk, men det er også der, der er det største publikum.

Den handler om hvordan man køber bilforsikringer online.

Pt. er det 10 tekster klar, men der kommer yderligere 40 de nærmeste par dage :

http://www.buycarinsuranceonline.eu/

Ja, linken er lang, men god nok.

Der er installeret wordpress 2.7.1 igennem mit firma :

http://www.easywebhost.dk/

Og kan da fortælle, at dette såmænd forløb uden de store problemer.

Spørgsmålet er, om der i amino regi, er nogle som ville være interesseret i en gratis blog, for så overvejer jeg at gå i luften med en sådan.

Smid lige en besked via min hjemmeside, hvos dette har interesse ?

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:05

Anders Saugstrup:

Hvis du vælger at flytte bloggen over på dit eget domæne eller subdomæne... 

Hvad sker der egentlig med adressen www.boligudland.wordpress.com hvis bloggen flyttes? Får man lov til at pege adressen til f.eks. blog.boligudland.dk eller mister man den helt hos WordPress?

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:17

Jeg vil umiddelbart tro at den simpelthen lukkes ned.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:31

Jydekompagniet:

Hvad sker der egentlig med adressen www.boligudland.wordpress.com hvis bloggen flyttes? Får man lov til at pege adressen til f.eks. blog.boligudland.dk eller mister man den helt hos WordPress?

Hvis man vælger at flytte bloggen, kan man vælge at efterlade et indlæg, som beskriver, at indholdet på denne blog er flyttet og med et link over til den nye adresse. Så beholder man også adressen, hvis man senere skulle finde på noget at bruge den til.

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)