Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogging - hvordan gør man?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Vi har netop oprettet en blog: www.boligudland.wordpress.com og vil i den forbindelse høre om I har nogen fif til hvordan man får den udbredt?

Derudover vil jeg høre om der er nogen der ved hvordan man fjerner denne tekst fra vores blog:

About (Rediger)

This is an example of a WordPress page, you could edit this to put information about yourself or your site so readers know where you are coming from. You can create as many pages like this one or sub-pages as you like and manage all of your content inside of WordPress.

Til sidst vil jeg spørge om det er ligegyldigt hvor man opretter sin blog. Vi har nu oprettet en via wordpress.com som virker som et godt system, men havde det været bedre at oprette den et sted hvor der i forvejen er meget trafikk - eks. på tv2's hjemmesiden under punktet blog?

Jeg ser frem til at høre fra jer

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:37

"About" er en side som du selv kan gå ind og slette/redigere.

Jeg vil anbefale at lægge den på et subdomæne til jeres eget domæne eller på sit eget domæne. Hvad tror du der sker hvis wordpress.com beslutter at alle blogs ikke skal ligge hos dem? (ikke fordi jeg tror at det sker)...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:38

Du fjerner teksten ved at trykke på "rediger"  den har du også kopieret med her....  og så sletter du teksten :)

du får besøgende ved at læse andre blogs, kommentere og husk at smide link i sidefod! :) eller under dit navn !

M  dfdf

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42

Wordpress er et godt system, som du også kan installere på dit eget domæne rimeligt nemt. 

Jeg vil også anbefale eget domæne eller subdomæne.

Hvis du skal ha eget domæne, så prøv at kigge på Surftown, de tilbyder at sætte Wordpress op for dig nemt og gratis.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 15:48
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael!

Jeg har lige været forbi boligudland.dk, FED side!

Nå, men mht Wordpress, så er det langt bedre at have den liggende på jeres eget domæne, som et subdomæne.
Altså f.eks. blog.boligudland.dk. For det første er det mere logisk, og for det andet er det mere fleksibelt.

Hvis du er interesseret, kan jeg godt smide sådan en blog op for jer. Jeg kan også tilpasse den så designet bliver som på boligudland.dk, altså jeres hovedside.

Vi opererer med lidt forskellige priser.

En rén installation, hvor vi bare sørger for at systemet virker, koster 699 ex moms.
En installation hvor du får 40 designskabeloner at vælge imellem og diverse ekstramoduler koster 1499 ex moms.
Og så er der den "forkromede", som jeg vil anbefale i dit tilfælde, med individuelt design tilpasset jeres øvrige forretning. Det kan du få for 1999 ex. moms.

Leveringstiden er én uge.

Hvis det har interesse kan du læse mere på vores hjemmeside www.hztrading.dk (som også er lavet i Wordpress) eller sende mig en mail på peter@hztrading.dk.

På vores side kan du også læse lidt om hvordan du kommer i gang, hvis du selv vil give dig i kast med projektet.

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49

Når du skal udbrede den, kan du, udover det allerede foreslået, også tilmelde den rss-feeds sider som overskrift.dk - der er masser af den slags sider. Sørg også for noget godt gammeldags seo. Titeltags, urler og andre grundlæggende ting kommer man langt med.

Jeg kan godt lide kommentare til blogs, men de er lidt farlige, da de godt kan se skræmmende ud at ingen skriver. Men se at få dig en blog vennekreds - og inviter dine egne venner til at skrive kommentare.

Derudover skal du prøve at læse om at skrive en god blog her.

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 15:52

Tak for info vedr About - punket

Det var vist bare mig der ikke lige havde læst på lektien. Tak tak

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53

Nu har jeg set dine to sider. Det er da syndt du har sådan en - undskyld mig - grim blog til sådan en fed side. Kast du dig i armene på Peter - det ville da være syndt andet.

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 15:58

Hej Hessellund

Tak for tippene

og ja, bloggen er ikke lige så flot som siden ( tak for rosen ) , men vi har også lige oprettet den og overvejer allerede nu at gøre den pænere - tak for tilbuddet peter , vender den lige med min partner

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 16:17

Hej Hessellund

Du skriver god gammeldags SEO

Kan man dette med blogs?

Også en wordpressblog?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)