Hej derude Vi har netop oprettet en blog: www.boligudland.wordpress.com og vil i den forbindelse høre om I har nogen fif til hvordan man får den udbredt? Derudover vil jeg høre om der er nogen der ved hvordan man fjerner denne tekst fra vores blog: About (Rediger)This is an example of a WordPress page, you could edit this to put information about yourself or your site so readers know where you are coming from. You can create as many pages like this one or sub-pages as you like and manage all of your content inside of WordPress.Til sidst vil jeg spørge om det er ligegyldigt hvor man opretter sin blog. Vi har nu oprettet en via wordpress.com som virker som et godt system, men havde det været bedre at oprette den et sted hvor der i forvejen er meget trafikk - eks. på tv2's hjemmesiden under punktet blog? Jeg ser frem til at høre fra jer
|
"About" er en side som du selv kan gå ind og slette/redigere.
Jeg vil anbefale at lægge den på et subdomæne til jeres eget domæne eller på sit eget domæne. Hvad tror du der sker hvis wordpress.com beslutter at alle blogs ikke skal ligge hos dem? (ikke fordi jeg tror at det sker)...