Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste metode til Hosted Solution

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne høre om nogle vil komme med et forslag til den bedste metode til at køre en hosted løsning. Systemet er et ERP system som skal køres fra en server i et hosting center, og som vi så gerne vil tildele adgang til. Der skal kun være adgang til dette ene program på serveren, så en helt almindelig fjernskrivebordsløsning kan ikke bruges. Ved dog at man kan køre via fjernskrivebord hvor det er som jeg vil have det, altså at man kun har adgang til fx et enkelt program på serveren man logger på.

Jeg har desuden prøvet Citrix XenApp som fungerer super, men hvad er jeres mening om det, og er der andre muligheder? Eller har jeg omtalt en af de bedste metoder?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:21

Hvad er det for et ERP System?

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 14:45

Hvilken form for adgang er det du har brug for?

Hvis jeg har forstaaet dig rigtigt, saa vil du have programmet koerende paa serveren, og saa vise output paa brugerens skaerm?

Er der nogle grund til ikke bare at koere programmet hos brugeren, og saa lade det tilgaa data paa serveren?

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 15:13

Det behøver nu ikke lige være ERP systemet i denne omgang det kunne være et hvilket som helst system, og derfor SKAL det være en løsning hvor man ikke installere programmet på brugerens/ens egen computer og man skal gerne kunne tilgå programmet på serveren uden at skulle installere en helt masse. Jeg ved godt at der skal installeres en lille fil med Citrix men det kan jeg leve med.

Jeg har selv prøvet en hosted løsning med Microsoft Dynamics over fjernskrivebordet som fungerede ok og hvor man kun havde adgang til Dynamics og ikke andre ting på den server man loggede på. En rigtig god løsning men her skal man vist bruge mindst en Win2003 Enterprise edition eller lignende.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 22:22

Ingen gode forslag?

Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:57

Har sendt dig en PM

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)