Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterinterview på Builder.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

I sdste uge havde jeg besøg af en af mine gamle helte - programmøren Dennis Knappe og hans gode ven Nis. Det er blevet til en 1½ times lang podcast, som lige er lagt på Builder.dk.

Jeg synes faktisk det er blevet helt godt - så hvis du har lyst til at høre mine uforbeholdne meninger om iværksætteri, internet, søgemaskiner, small apps, informationsprodukter, internationalisering og 100 andre ting så er dt bare at klikke ind her ...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:02

Hej Mikkel

jeg ræsede ind på siden, da jeg synes at det lød spændende, men da jeg klikkede på afspilleren (gik ud fra, at det var med Dennis/Nis) skete der ingenting. Ventede et par minutter og klikkede derefter på en af filerne nedenfor. Der åbnede en mediaplayer så, men det var jo ikke det jeg gerne ville høre ;o)

Har du checket at det virker?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:06

Jeg har selv lige hørt det og der virkede det. Jeg brugte bare den indbyggede player de har - uden problemer, men det betyder jo ikke at der ikke godt kan være problemer for andre. Jeg har ikke rigtig noget med deres site at gøre, men jeg er da sikker på at de meget gerne vil høre hvis der er et problem - så det ville være fedt hvis du gad smide en kommentar på siden, eller en meial til dem :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 12:13

Download den og afspil, virker fint for mig.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 12:17

Jamen jeg prøver lige Kijo's metode så.....hvad hedder filen?

Jack

Edit: ;o) Det er netop gået op for mig, at det ikke var emnerne, men formaterne nedenfor.................Sad

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 12:23

Shit happens i farten Wink

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 13:03

Fedt nok. Tak fordi du deler det med os, Mikkel. Det skal høres på vej hjem.

Hav en god dag! Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 14:00

Jamen så er det 'lyttet' ;o)

Interessant interview Mikkel. Jeg lå flad af grin, da du snakked om gut feeling...

Jeg havde engang en diskussion med min Direktør, da jeg var Systemchef i en stor virksomhed. Han ville gerne have at flere af mine beslutninger, blev faktabaserede og ikke kun gut feeling ;o) Ikke fordi jeg besluttede forkert. Han havde bare svært ved at skulle forklare det videre på direktionsgangen, hvis jeg nu tog de forkerte beslutninger. Nu er det selvfølgelig ikke fordi, jeg aldrig baserede beslutninger på fakta, så der blev ikke ændret på noget ;o) Man må sgu holde fast i det man tror på.

Nå, men spændende at høre lidt mere om dig.

Jack

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:13

Tak :)

Ja, man skal ikke se bort fra en god mavefornemmelse - eller det modsatte. Desværre opdrages vi i alt for høj grad til kun at se på faktuelle, målbare forhold. Jeg tror vi alle kunne blive meget bedre til at tolke vores fornemmelser, hvis vi gav os selv lov til det. Det har jeg så gjort :)

Jeg synes iøvrigt ikke der er noget sådan særlig mystisk eller religiøst overnaturligt over det med "fornemmelser" . Jeg tror bare, at der er nogle meget komplekse forhold, som vores underbevisthed har meget lettere ved at fortolke effektivt - og så gennem den der mavefornemmelse lade os vide hvad resultatet er: Holder det her eller ej?

Det gælder f.eks. når man skal vælge vigtige samarbejdspartnere. Hvis ikke det føles rigtigt skal man lade være - uanset hvad de faktuelle forhold så iøvrigt fortæller en.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 15:32

Ja.......jeg vil sige, at i særdeleshed, når det gælder mennesker, skal man stole på sine mavefornemmelse. Hvis man er vant til at læse/mærke mennesker, så tager det ikke lang tid at få et billede af, om et samarbejde vil blive godt eller skidt ;o) Ikke dermed sagt, at man ikke kan tage fejl, men oftest har maven sgu ret.

Jeg er selv ved at prøve at finde en partner til mit projekt, så hvis det bliver..............så håber jeg sgu, at jeg har valgt rigtigt ;o))))

Jeg har ansat en del mennesker, og jeg må ærligt sige, at det er, langtfra altid, den med det bedste cv, der har fået jobbet. Har man en god mavefornemmelse ift til en ansøger, og man samtidg kan mærke interessen, energien, lysten til at lære og blive bedre, så er det oftest dem jeg har valgt. Det har betydet at jeg faktisk ikke har skullet sige farvel til dem igen, medmindre de har haft lyst til noget andet senere.

Jack

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)