Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Server hosting på Fyn - ?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Løbet er kørt mht. servervalg. Så min server kører videre som den Tower server den er.

Jeg mangler bare en hosting løsning til min tower server - Dem af jer som gerne vil tilbyde hosting af min Tower server må da gerne skrive. Jeg har fået kontakt til en i Kolding , men jeg vil gerne se hvad mulighederne er og så overveje hvad er bedst for mig.

Hvis serveren ellers kører som den har gjort indtil nu ja så er det højst en gang om året jeg har brug for at tilgå den.

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:00

Jeg kan ihvertfald udelukke min egen virksomhed, vi hoster ikke towerservere - De fylder ganske enkelt for meget i skabet til at det kan betale sig, eller bliver så dyrt at kunden ikke synes det kan betale sig hos os.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13

Bare sådan, så kunne du jo evt. selv sætte en server op? Det er vel billigere?  Cirka 3500 kr/år

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:33

Mikkel Juhl:

Bare sådan, så kunne du jo evt. selv sætte en server op? Det er vel billigere?  Cirka 3500 kr/år

Jeg er af den opfattelse at Dennis stadigvæk gerne vil have serveren hostet i et datacenter, med de fordele omkring båndbredde, køling, nødstrøm og generel redundans på tingene der følger med der - Der kommer man ikke langt for 3500 kroner om året hvis man vil til at etablere noget bare nogenlunde tilsvarende derhjemme.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 14:01

Dansupport ligger ved Odense, men jeg kan ikke svare på om deres priser er lavere. Men prøv at ringe til dem.

/Bo

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 20:04

Bo Brinkmann:

Dansupport ligger ved Odense, men jeg kan ikke svare på om deres priser er lavere. Men prøv at ringe til dem.

/Bo

ja . Det er bedst for mig at den kan stå i et serverrum. Nå men jeg vil lige overveje de tilbud der er kommet og så beslutte mig.

Jeg undersøger mulighederne og vender tilbage - tak for input.

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:11

DanskHosting.dk kan godt hoste din server, men det koster efter hvor mange rackservere den tager plads for. Giv dem et kald og få en pris.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:42

Jeg kan klare hosting af en tower server, men det bliver ikke billigt. Du skal dække udgifterne til en hylde (typisk 2000kr excl. moms) og derefter skal du betale for den plads serveren fylder ... så står den op koster det mere end hvis den kan ligge ned.

Dbh

Mikkel

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:13
Vi kan godt tilbyde hosting af en server i et almindeligt tower kabinet i Århus (serveren vil komme til at ligge ned på en hylde), priserne kan ses her. Normalt vælger kunder dog entet at købe en ny rackserver, leje en server af os eller bygge deres server om til et rackkabinet da der økonomisk er langt mere fornuft i det.
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:04

Hej Dennis.

Jeg opfatter dit indlæg som en forespørgsel på det vi normalt kalder "rack-space" eller "servercamp" - altså hvor du selv kommer med hardware og selv står for al installation og vedligehold af serveren.

De parametre som man normalt som "hoster" prissætter ud fra for en sådan løsning er:

- Server størrelse (antal U i et rackskab man skal bruge)
- Strømforbrug som serveren bruger i Watt (dette skal nemlig leveres under UPS og nødstrømsgenerator og naturligvis også køles igen)
- Båndbredde behov enten som samlet datatrafik på en måned eller som et max og average forbrug i mbit/sek.

Men jeg må sige at den pris du giver idag ikke lyder dyr. De konkurrenter vi har set som kan tilbyde det billigere end de ca. 1000,- per måned er oftest leverandører som ikke har den samme sikkerhed i form af skalsikring, strøm, køl osv. osv.

Vi leverer både ovenstående ydelser og ligger også i Odense, og som kunde vil du kunne få adgang inden for normal åbningstid til din server, samt uden for normal åbningstid for en særligt aftalt pris. Det vil være omtrent samme pris hos os forudsat at det kun er en 1U server med 1 x PS, 1 offentlig IP adresse og et ikke særlig stort båndbredde behov. Men hvis du er interesseret i at få en nærmere snak er du velkommen til at tage fat i mig via kbt@athena.dk  Mvh. Kenn

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)