Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Server hosting på Fyn - ?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har min egen server hosted der hvor jeg arbejder som freelance , men syns prisen er lidt for høj.

Jeg skal give 1250 pr måned incl moms - men er villig til at flytte til anden såfremt prisen er god og det er et sikkert serverrum med god båndbredde.

Det bør være på Fyn - helst Odense - Og gerne et sted hvor man kan få adgang enkelte gange om året ved service.

Min server hoster firmawebsider for mine kunder og er IKKE filserver.

På forhånd tak for et godt site. ...Dennis

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:31

Det er dog ikke på fyn, men finder du ikke andre kan device.dk anbefales.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:37

Hej Dennis

Jeg er desværre ikke bekendt med hostingcentre i Odense der tilbyder serverhosting, til enkeltstående server, der tror jeg at du enten skal til Århus (hvor min virksomhed holder til) eller til Københavnsområdet hvor der er et bredt udvalg af hostingcentre i forskellige prislejer og kvaliteter.

Prismæssigt kan en pris på 1000 kroner + moms være ganske fair, alt efter hvad det er for en type og størrelse server du har, det billigste at få hostet er normalt en 1U rackserver.

Alternativt kan du overveje om du reelt har behov for en fysisk server, eller måske kunne nøjes med en virtuel server, alt efter din belastning af din nuværende server, så slipper du selv for al vedligehold af hardware, men har de samme muligheder for tilpasninger af din installation.

Du er naturligvis velkommen til at sige til hvis det er noget du vil høre mere om.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aabenraa