Dato: 6/27/2006 11:23:25 PM Forfatter: Flempa Ja du har måske korrekt men så svare mig på hvorfor kommer c.a 20% af alle nye millionærer i USA fra Network marketing???
I følge den samme kilde, er de resterende 80% folk, der tilfældig finder en million på gaden. Gider du ikke understøtte den der påstand med en kilde?
Her er et ''Marketing'' kursus jeg anbefaler alle der driver med Netværks Markedsføring ! Jeg er selv igang ; and it rocks ! Mine MLM - trænere er ikke bange for udfordringer... ''Give Me ANY Home Based Network Marketer, With Any Product, And I''ll Show Them Step By Step How To Generate $50000 Within 12 Months - Guaranteed .......''
Er det flere der ønsker en præsentation af kurset, så foregår dette i aften over Tele-Conferanse. Præsentationen er Live og I kan stille spørgsmål, eller blot høre andre stille spørgsmål. Det foregår på engelsk. Tlf.nr og pinkodekan jeg give, når jeg modtager dem senere. Svar blot på dette indlæg.
Kursuset burde blive et kvalifiserings kursus til alle der ønsker at arbejde med MLM - uafhengig af hvilket firma man har valgt at arbejde for !
Trum (p)
Jeg ser først dette indlæg nu, men vil gerne inviteres til den næste telekonference...!?