Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I anbefale en god bank for iværksættere?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv den berømte "Sparekassen for Nr. Nebel & Omegn" som privatperson, som ikke har filialer i København.

Når det gælder iværksætteri, vil jeg gerne have en bank tæt på, da det det giver en del problemer, ikke at have en lokal filial. Jeg vil jo også gerne have, at min 'bankrådgiver' og jeg, bliver 'bedste venner' ;o)

Har I gode erfaringer med nogle gode banker/rådgiver?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:11

Business:
Har I gode erfaringer med nogle?

Erfaringer med bedste venner?

Business:
Jeg vil jo også gerne have, at min 'bankrådgiver' og jeg, bliver 'bedste venner' ;o)

Det er jo kun dig selv der afgøre det!

Business:
Jeg har selv den berømte "Sparekassen for Nr. Nebel & Omegn" som privatperson, som ikke har filialer i København.

Der er en masse banker i KBH. Du kunne jo begynde nede på hjørnet. Men de er lidt tilbageholdende disse tider. (you know)

Jeg har ingen anbefalinger, men du bør vælge en hvor du føler dig godt behandlet og har tillid til. Altså vælg med hjertet!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:14

Vi fik lov til at låne penge i danske bank for 14 dage siden og fik her i onsdags adgang til dem. 

Det var den første bank vi prøvede at gå ind i, da min kollega var kunde derinde i forvejen. 

Det eneste krav de stillede var at jeg selv flyttede min privat konto over hos dem. 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:20
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 11:41

Dommeren:

Business:
Har I gode erfaringer med nogle?

Erfaringer med bedste venner?

Business:
Jeg vil jo også gerne have, at min 'bankrådgiver' og jeg, bliver 'bedste venner' ;o)

Det er jo kun dig selv der afgøre det!

Business:

Der er en masse banker i KBH. Du kunne jo begynde nede på hjørnet. Men de er lidt tilbageholdende disse tider. (you know)

Jeg har ingen anbefalinger, men du bør vælge en hvor du føler dig godt behandlet og har tillid til. Altså vælg med hjertet!

Så er den rettet, så du også er med ;o)

Jeg er klar over at der er masser af banker i København ;o) Hvis du ikke har god erfaringer med een eller flere, så er du ikke tvunget til at svare...

Jack

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 11:44

Jonas: Fedt for jer ;o) Hvis du har lyst, så er du velkommen til at sende mig en PM med mere info, så kan jeg da prøve at kontakte vedkommende.

Christoffer: Ja, den har jeg set, men som du selv nævner, så er det et stykke tid siden....

Keep 'em coming ;o)

Jack

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 18:29

Der er ikke så meget mere info, det var danske bank hvor vi besøgte den lokale fillial i Skørping (nær aalborg).

Vi lavede en god forretningsplan og så gik vi ellers bare derned efter at have aftalt et møde med fillial direktøren. Vi er lidt i tvivl om det hjalp os meget, men  direktøren havde selv haft en venninde, der manglede en billig flyttevogn for ikke så længe siden.

(Vi har et udlejningsfirma med kassevogne)

Vi bliver ringet op dagen efter og får at vide at vi godt kan låne pengene til opstart af virksomhed

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 18:46

Da jeg startede op for snart 1 år siden, kontaktede jeg Danske Bank - Erhverv.

Jeg fik en fantastisk opstart, da der var sat meget tid af til rådgivning, desuden var der planlagt opfølgningsmøder og jeg blev gentagende gange ringet op for at høre, hvordan det hele stod til med Ztrong. Det har givet mig en perfekt start!

Professionelt - professionelt - professionelt

Men jeg tænker at andre banker tilbyder det samme. Altid en god ide at tjekke bankerne ud samt at finde en bankrådgiver hvor kemien er i orden.

Held og lykke med valget Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:48

Mit råd er helt klart, at gå til flere banker. Se hvem der vil lege med, og hvor kemien er bedst.

Banker er virksomheder ligesom alle andre. De har en vare de skal sælge, og du er kunden. Du handler vel også dine dagligvarer i den butik du har størst tillid til, og som yder den bedste service, ik'?

Jeg synes at det er vigtigere at der er god kemi, og at banken kan se perspektivet i det du laver/vil lave, end at renten er 0,25% højere eller lavere. For hvad hjælper det at have en lav rente, hvis banken smækker kassen i midtvejs?

Held og lykke med jagten :-)

mvh Carsten

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 136
Fra  Snabelfant.dk Skrevet kl. 10:13

Jeg er absolut ikke tilhænger af Danske Banks Erhvervsafdeling. Vi er kunder der nu, men er igang med at finde en anden. Så det er nok meget individuelt, hvad man syntes er godt eller ej.

Hilsen Bettina

Overtøj til børn i alderen 1-10 år

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)