Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man få lavet en hjemmeside billigt som er skræddersyet til internetsalg - har domænenavn.

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Passat:

Jeg har snakket lidt med en nabo om det. de laver hjemmesider for ca. 15.000 kr.

Jeg vil gerne hve en der er billigere end dette. Synes det er lige i overkanten.

Jeg kunne sagtens nøjes med min egen shop i stil med Dandomain og andre shops med skabeloner, blot mit eget logo kan sættes ind på forsiden ( navn på shoppen + logo)

Den skal ikke kunne en masse fancy....der skal bare kunne lægges lidt varer ind og så vil jeg gerne den har varekurv og dankort betaling.

Det er fint nok at den bare er på dansk. Der skal naturligvis være plads til forskellige kategorier af varer.

Og så skal der jo kunne udskrives fakturaer etc. Egentlig helt fint med en shop som dandomain blot en der er total skræddersyet , så jeg blot skal lægge varer og priser ind.

Hej

For 8.000 ex. moms. inkl. design af hjemmesiden og logo.

Du vil så selvfølgelig få den hjælp der skal til for at få siden tilmeldt pbs/dankort.

Siden er 100 % designet udfra dine forskrifter.

Så mangler du bare at lægge varer og priser ind + selvfølgelig oprette produktkategorier

Du kan skrive til mig på nedenstående adresse :

http://www.easywebhost.dk/

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 09:01

Morten H. Boldsen:

Vi tager kun en engangspris hos Simpel Side (6.500 kr.), og vi har lavet en oversigt over de udgifter som du må regne med ifm. en løsning hos os. Her skal du have en aftale med ePay og PBS. Se mere her: http://www.simpelside.dk/index2.php?id=88&mainid=3 

Mig bekendt er hosting ikke en engangsudgift.

Og den har jo intet med PBS/dankort at gøre, men vedrører selve webhotellet.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 09:02

hej passat

Glemte en ting, der følger selvfølgelig et års webhotel med i den pris jeg har givet dig.

Derefter skal du regne med en årlig udgift på ca. 1.800 for webhotellet.

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://ww.easywebhost.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 09:13

Hej Passat.

Jeg kan tilbyde et shopsystem, som opsættes med et simpelt design (eventuelt med dit logo og valg af farver). Alt er opstillet. Det eneste du skal gøre er at indsætte produkter i butikken. Oprettelse er p.t. kun 999 kr. og inkluderer alt hvad der er brug for (flytning af domæne, webhotel m.m.) og så er prisen 149 kr. eks. moms pr. måned. Dankortbetaling kan også tilknyttes butikken.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:27

www.easywebhost.org:

Mig bekendt er hosting ikke en engangsudgift.

Og den har jo intet med PBS/dankort at gøre, men vedrører selve webhotellet.

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvor du vil hen... Jeg mener ikke, at jeg har skrevet, at vi selv hoster siden? Vi lader One.com stå for hostingen, da vi ikke selv har mulighed for at konkurrere med deres priser på 9 kr. /md.

Det står også i det link, som jeg tidligere henviste til...

Mvh Morten.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 19:10

Hej Passat,

Først lige en kort opridsning af de månedlige betalinger du spørger efter - altså udgifterne til at have sådan en shop.
Hos DanDomain, som jeg har erfaring i at lave design til, koster det følgende:

Standard Shop 199 pr måned
DanDomain Betalingssystem 99 pr måned (det skal du bruge for at kunne modtage kort-betalinger)
Fakturamodul 99 kr pr måned (holder styr på fakturaorden osv, og sender automatisk faktura til dine kunder når de laver et salg)

Det vil jeg mene er absolut minimum hos DanDomain, men samtidig rigeligt til at jeg kan sætte en flot shop op for dig. Det avancerede designer-modul er ikke nødvendigt at investere i med mindre du vil have noget virkelig specielt - man kan i forvejen konfigurere næsten al opsætning i de css-filer (design skabeloner) man har adgang tl som standard hos DanDomain.

Alle priserne er ex. moms, hvilket altså vil sige små 500 kroner inklusiv moms.

Derudover skal du have en indløsningsaftale med PBS, og den kan du læse mere om hvad koster på deres hjemmeside. Det afhænger lidt af hvilke kort du ønsker at modtage. 

Priserne for modtagelse af internationale betalingskort finder du her: http://www.pbs-international.dk/19C4E897-5C24-4CAD-99B9-EBFFC82C0D47

For Dankort/VISA Dankort kan du kigge her: http://www.pbs-international.dk/190AAB77-1F9C-403A-9D1C-F8AA7AE93E51 (side 2)

Her kan du se at for webshops koster det 250 kroner i oprettelse, 1000 kroner i årligt gebyr og 0,70 kroner per transaktion for eksempel at modtage Dankort og eDankort.

Det er væsentligt dyrere at modtage internationale betalingskort (3500 i oprettelse).

Selve designet af din side lyder det til at vi kan klare for 8000 + moms, men afhængig af dit behov kan det muligvis blive billigere. Skriv eventuelt til mig på peter@hztrading.dk eller contact@hztrading.dk , så kan vi se på projektet og give et godt tilbud.

Held og lykke med forretningen!

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:18

Hej.. 

Jeg har en webshop som er til salg.. hvad skal du sølge.. måske vil den passe.. man kan jo ændre stort set alt i den og den er køreklar.. 

Den koster 50.000 kr. Men du kommer der op hurtigt.. 

Let me know.. kontakt mig blot herinde.. 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 06:46

Morten H. Boldsen:

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvor du vil hen... Jeg mener ikke, at jeg har skrevet, at vi selv hoster siden? Vi lader One.com stå for hostingen, da vi ikke selv har mulighed for at konkurrere med deres priser på 9 kr. /md.

ja så har i jo selv bedt om problemerne når de opstår :-)

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 06:49

sannesol:

Jeg har en webshop som er til salg.. ..man kan jo ændre stort set alt i den og den er køreklar.. 

Det er normalt i en webshop, intet nyt der.

sannesol:

Den koster 50.000 kr. Men du kommer der op hurtigt.. 

Bør ikke koste meget over 10.000

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 07:09

Peter Holmstrand:

Hos DanDomain, som jeg har erfaring i at lave design til, koster det følgende:

Fakturamodul 99 kr pr måned.

Dette er standard i prestashop, bør ikke koste ekstra :

Peter Holmstrand:

Alle priserne er ex. moms, hvilket altså vil sige små 500 kroner inklusiv moms.

Med prestashop og en betalingsløsning hos epay, giver du kun :

99 kroner for betaling + 150 kroner for hostning (Easy Webhost) = 250 ex. moms om måneden + moms = 312,50

Samlet besparelse pr. måned = 187,50 inkl. moms

Peter Holmstrand:

Selve designet af din side lyder det til at vi kan klare for 8000 + moms, men afhængig af dit behov kan det muligvis blive billigere.

Samlet pris :

udvikling af shop : 8.000

Hostning + gateway = 400 pr. måned ex. moms x 12 = 4.800

PBS :

oprettelse : 250

abonnement : 1.000

Samlede udgifter det 1. år :

8.000 + 4.800 + 1.000 + 250 = 14.050 ex. moms

Efterfølgende år er udgiften :

hostning + gateway : 4.800 ex moms.

PBS : 1.200 ex moms

Ialt = 6.000 ex moms.