Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man få lavet en hjemmeside billigt som er skræddersyet til internetsalg - har domænenavn.

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige til det med PBS, så har jeg lige sendt en ansøgning afsted i dag faktisk, og snakkede efterfølgende med dem omkring behandlingstiden. Jeg blev "lovet" at den var færdigbehandlet indenfor 14 dage, da de ikke havde voldsomt travlt i øjeblikket. Men stadigvæk, vær opmærksom på at det kan tage længere tid, som Morten også skriver ;-)

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:16

Ok....jamen det vil tiden jo så vise...det er sikkert meget forskelligt hvor travlt de har....måske der ikke er så mange der starter webshops i disse krisetider.

Hvor lang tid tager det for jer at lave en webshop Peter?

MVH Passat

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:07

Passat:
Skal man selv oprette et Webhotel eller hvordan skal det forstås?

Ja, det er rigtigt forstået. Du kan nemt og hurtigt oprette dit webhotel på www.one.com, og derefter kan du bestille din netbutik her.

Ang. PBS - så er det nok rigtigt, at de godt kan gøre det hurtigere end 3 mdr., men man kan desværre ikke vide sig sikker. Det er en irriterende form-sag, som man bare gerne vil have styr på, men da PBS stort set har opnået monopol på det marked, så mener de desværre, at de godt kan tillade sig at trække det i langdrag. Så det er bare med at komme i gang i god tid.

Mvh Morten.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 08:27

Hej Passat,

Som nævnt ovenfor, så skal du regne med ca. 14 dage fra vi går i gang til det færdige resultat står klar.

Først skal vi høre lidt om hvad du kunne tænke dig af design, og så skal vi i gang med at lege med det. Når vi har lavet et udkast, tilretter vi det sammen. Det kan dårligt gå hurtigere end 14 dage alt i alt, når der er tale om unikke designs :-)

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 09:55

Passat:

Tak for alle jeres indlæg...kan se der er rigtig mange gode muligheder for at få lavet en side til en rimelig pris....så er det jo så bare mig der skal tage stilling til hvad jeg skal vælge at satse på for et system.

Sats på det sikre og køb en samlet løsning et sted.

Du bliver anbefalet at køre webhotel et bestemt sted og så tage en skræddersyet løsning, som en herinde fra vil levere til dig.

Lad være, det rammer dig selv som en bommerang, men hvis du mener at det er iorden at der ligger ca. 2.000 webhoteller på en webserver og dermed går det udover de ressourcer du tildeles, hastighed til internettet m.m. så for min skyld ingen alarm.

Man behøver ikke en doktorgrad, for at regne ud hvor meget det kræver når 2.000 webhoteller skal deles om de samme ressourcer.

Passat:

Synes det er svært. Vil jo gerne sikre mig at det er en shop man kan regne med og som ikke bryder ned i tide og utide. Men man kan vel aldrig gardere sig helt mod sådanne ting?

Nej, men når man vælger at lægge det på en server med 2.000 andre webhoteller, så har man virkelig bedt om problemerne på forhånd.

Eksempel : Hvis en af kunderne ikke lige får opdateret deres software på det de har installeret og deres side bliver hacket er der potentielt mulighed for at din side går ned og dermed går det udover din forretning, dette fortælles bare ikke imellem lininerne.

Den løsning jeg og andre tilbyder sælges ofte med den betingelse, at vi samtidig tilbyder dig ganske gratis som en del af dit webhotel, at opdatere din software løbende.

Når du køber en færdigdesignet shop og parkeres på er webhotel, som udvikleren ikke har noget med at gøre, foregår der et salg til dig og når dette er overstået, er det dit eget problem at holde webshoppen opdateret. og hvad sker der hvis denne hackes ? Er der nogle der kan hjælpe dig, med at få den op og køre igen ? NEJ, du valgte jo kun at give 9 kroner om måneden og har dermed afskåret dig fra hjælp.

Og har den som har udviklet shoppen styr på sikkerheden på webhotellet og ved hvilke ting der skal til for at du kan være sikret imod fremtidige forsøg på hacking ? NEJ, han ved jo intet om webhotellet og deres sikkerhed, da du jo bare er parkeret der som kunde.

Passat nu skal du ikke sige du ikke er advaret, god fornøjelse, men husk at du selv står med alle problemerne når din webshop, måske bliver hacket.

Passat:

Kan man evt. også lave en hjemmeside hvor man reklamerer for sine produkter nu og så senere udvide den med dankort salg etc. Altså først en inaktiv shop og dernæst udvide den med salg?

Sagtens, det er der ingen problemer i.

Passat:

Kan det overhovedet lade sig gøre...eller vil det bare fordyre den hvis man først skal oprette den (mere som reklame) for kort tid efter at lave den om til en webshop. En almindelig hjemmeside koster ikke noget at have per år/måned eller?

Som regel skal du regne med en fordyrelse, med mindre du indgår aftale om en samlet pakke indenfor f.eks. et års tid, det burde der ikke være nogen problemer i.

Passat:

Hvor lang tid tager det jer at lave en webshop med hele molevitten?

Det kommer an på dine krav til shoppen, jeg mener f.eks. det er useriøst at sige 14 dage og så er den leveret, da det nogle gange kan være svært at ramme det design, som du gerne vil have ogmed 3-4 tilrettelser som ikke er unormalt, kan det sagtens tage længere tid.

Webshoppen er dit ansigt udadtil og derfor er det vigtigt, at opgaven ikke bare klampes sammen, men gøres til din tilfredshed.

Det der også er vigtigt for dig, er at sørge for at dokumentationen til webshoppen er i orden.

Hvordan ville du have det. hvis du har købt en løsning og når du bagefter skal vedligeholde den, ved du ikke hvordan du gør, da dokumenttionen ikke er på plads og dem som solgte dig webshoppen, de er videre med en anden kundes opgave.

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://ww.easywebhost.dk/

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 10:00

Jeg er stort set fuldt ud enig med Mogens. Kan også kun anbefale dig at bestille en webshop hos f.eks. DanDomain, som de selv hoster, sørger for sikkerhedsopteringer til, løbende udvikler osv. - som en naturlig del af det abonnement du betaler hos dem.

Sådan en løsning, og så en mand til at lave et design på den - så kører det for dig ;-)

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:33

Hej Igen

Det lyder som om det er sikrest at vælge en samlet løsning et sted. Enten en Dandomain shop som jeg ved at rigtig mange har eller en Prestashop ( easywebhost) som også har en samlet løsning.

Easywebhost /Peter Holstrand har I referencer på sider I har lavet?

Bruger både du Peter og du Mogens Paypal i stedet for dibs?

MVH Passat

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24

Brug MBC-Design! Der få du præcis det du efterspørger i denne tråd.

Martin, der har firmaet, er kanon dygtig. Han har også mange gode referencer. Tjek dem ud på: http://www.mbc-design.dk/

Mvh René W.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 08:49

Hej Passat,

www.snabelfantshop.dk kan du se det seneste jeg har lavet i DanDomain-webshop.

Jeg bruger som sådan ikke noget ;-) men de kunder jeg har lavet webshops for benytter alle PBS' løsninger til at modtage betalingskort i deres webshops. Det er fuldt integrerbart med en DanDomain-webshop.

Fang mig eventuelt på min mail peter@hztrading.dk for en videre snak omkring mulighederne :-)

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:31

Hej

Smid en mail til mig :

easywebhost@easywebhost.dk

Så vil jeg give dig nærmere info.

Evt. tlf.: 61795118

mvh

Mogens Jørgensen