Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man få lavet en hjemmeside billigt som er skræddersyet til internetsalg - har domænenavn.

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også sende mig en mail på cs@ripnroll.dk - så kan jeg også give dig et godt tilbud samt et par links til nogle referencer.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:45

Hej Passat

Det lyder som om du gerne vil have en så køreklar webshop som muligt for et begrænset budget. Jeg kan anbefale dig at tage et kig på Shopify, som jeg selv bruger til min shopløsning (se links i min signatur). Meget fleksibelt og nemt at arbejde med. Selvfølgelig med visse begrænsninger, fx er det ikke muligt at lave flersprogede udgaver af samme shop.

Hvis du kan bruge et af de indbyggede gratis design templates i Shopify, ja, så kan du komme meget hurtigt i gang - jeg kan også hjælpe dig med at få det sat op for en rimelig pris.

Du kan selvfølgelig også vælge at få lavet dit eget design, her vil merprisen afhængig af kompleksitet være omkring 10-12.000 kr.

Kontakt mig via email eller PM, hvis det har interesse.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 23:25

Hejsa.

Hos Simpel Side sælger vi billige netbutikker for 6.500 kr. excl. moms. Butikkerne er færdigbyggede og du kan begynde at fylde dine produkter på uden at bekymre dig om designet. Du kan afprøve vores CMS via www.simpelside.dk. Her kan du også se de designs, som du kan vælge imellem.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Mvh Morten.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 00:52

Hej Passat

Der er også den mulighed at du får én (f.eks. mig) til at sætte et færdigt shop-system op til dig - f.eks. en Magento-shop.

Det er et helt færdigt system, som fungerer udmærket. Det er klart at det ikke er så fantastisk som en løsning til 100.000 eller 200.000, men det er så også "lidt" billigere. Du kan nok finde nogen der kan sætte en Magento-shop op for dig for mindre end 9.000 + moms - inkl. noget design til din webshop. Selvfølgelig er det vigtigt at du ved hvad du får. Der er ingen billige eller nemme løsninger hvis du i virkeligheden vil have en kæmpe webshop med en masse specielle funktioner eller design. Men som jeg læser dit indlæg, så ønsker du egentlig "bare" at få "en webshop" op at køre... og det skal selvfølgelig ikke koste alt for meget.

Prøv evt. at kontakte mig via min hjemmeside, så kan vi snakke om hvad du forventer: http://pwm.dk/contact.php

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:08

Hej,

Mikkel har et fornuftigt spørgsmål, det du skriver kan koste fra DKR 10,000 til mange 100,000. Jeg gætter på at du ikke har tænkt dig at smide mange 100,000 i det.... du er nok nød til at røbe lidt om hvad det du går og tænker det skal koste såfremt du ønsker et seriøst bud...

Mvh

Peter

Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:37

Jeg har snakket lidt med en nabo om det. de laver hjemmesider for ca. 15.000 kr.

Jeg vil gerne hve en der er billigere end dette. Synes det er lige i overkanten.

Jeg kunne sagtens nøjes med min egen shop i stil med Dandomain og andre shops med skabeloner, blot mit eget logo kan sættes ind på forsiden ( navn på shoppen + logo)

Den skal ikke kunne en masse fancy....der skal bare kunne lægges lidt varer ind og så vil jeg gerne den har varekurv og dankort betaling.

Det er fint nok at den bare er på dansk. Der skal naturligvis være plads til forskellige kategorier af varer.

Og så skal der jo kunne udskrives fakturaer etc. Egentlig helt fint med en shop som dandomain blot en der er total skræddersyet , så jeg blot skal lægge varer og priser ind.

Ved også at man vel skal betale månedlig beløb for at have en shop, samt betale til Dibs etc. Hvad koster det og hvor meget er der man skal betale til for at det fungerer og løbende bliver holdt ajour (opdateringer eller?)

MVH Passat

Tilmeldt 17. Mar 08
Skrevet kl. 19:42

Hej igen.

Det lyder umiddelbart til, at vi matcher dine behov rigtig godt.

Vi tager kun en engangspris hos Simpel Side (6.500 kr.), og vi har lavet en oversigt over de udgifter som du må regne med ifm. en løsning hos os. Her skal du have en aftale med ePay og PBS. Se mere her: http://www.simpelside.dk/index2.php?id=88&mainid=3 

Mvh os.

Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:55

Hej Morten

Har lige tjekket siden igen. Det ser umiddelbart godt ud og rimelig til at gå til inde CMS.

Ser ikke den store forskel på de 4...er det bare mig eller?

Skal man ikke have / betale til DIBS? Eller er det nok med ePay og PBS.

MVH Passat

Tilmeldt 17. Mar 08
Skrevet kl. 20:00

Hej Passat.

Passat:
Ser ikke den store forskel på de 4...er det bare mig eller?

Der er ikke en kæmpe forskel, bortset fra grundlæggende farvevalg, menuopsætning m.v. Du kan jo også selv ændre på baggrundsfarver osv.

Passat:
Skal man ikke have / betale til DIBS? Eller er det nok med ePay og PBS.

Nej, ePay er et billigere alternativ til DIBS.

Mvh Morten.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:54

Morten H. Boldsen:

Hos Simpel Side sælger vi billige netbutikker for 6.500 kr. excl. moms. Butikkerne er færdigbyggede og du kan begynde at fylde dine produkter på uden at bekymre dig om designet. Du kan afprøve vores CMS via www.simpelside.dk. Her kan du også se de designs, som du kan vælge imellem.

Der er flere herinde der leverer færdigdesignede shops inkl. design til den pris.

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)