Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FAMILIEN-i-FOKUS v/Hannah van de Veer

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dine gode råd....dem kan jeg helt bestemt bruge.

Ja.......nu skal jeg gøre noget ved det foto :-) Er bestemt ikke farlig :-)

De Bedste Hilsner Hannah........een af dine kunder :-)

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 21:54

Hej Hannah

Jamen så var det da derfor at navnet virkede så bekendt :o)

Held og lykke med det - og sig endelig til hvis du mangler nogle cases :o) Jeg har bl.a. en meget kræsen datter :o)

/Majbrit

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:17

jo jeg så din kedelige brevkasse, og valgte alliegvel at kommentere den, jeg hentydet til en åben brevkasse, hvor alle kan se spørgsmål og svar.

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 10:56

Jeg synes egentlig, at Wessel har en god pointe, omend den bliver fremført lidt bombastisk *S*

Personligt ville jeg aldrig tilmelde mig nyhedsbrev eller stille et spørgsmål i den "lukkede brevkasse" første gang jeg gik ind på din side. Hvis der havde været en åben brevkasse eller en blog, så ville jeg nok have blevet hængende noget længere og dermed fået et grundigere indtryk af dig.

Det er en svær afvejning, for det kan hurtigt kræve oceaner af tid. Jeg går selv og overvejer en blog, når min hjemmeside skal have et (tiltrængt :-) løft.

Dbh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Skrevet kl. 12:01

Hej Carsten og andre.......

Jeg forstår godt ideen med BrevKassen, at den skal være åben.

De henvendelser jeg har fået, har ikke haft lyst til at få spørgsmål og svar offentliggjort.

Jeg vil overveje, om den skal være åben.....det skal selvfølgelig fremgå af brevkassen. Du og andre er velkommen til at stille spørgsmål, som jeg vil offentliggøre......selvfølgelig anonymt.

Til daglig er min tid optaget af klienter, som kommer hos mig både til familiecoaching og vejledning. Jeg har ikke mulighed for at sidde meget ved computeren. Mit site er kun een ud af mange at få klienter på.....

Til sidst husker jeg også at passe og pleje min egen familie.......:-)      et par indlæg i brevkassen skulle der nok være tid til :-) Spørg endelig.......

Ha' en dejlig søndag.......med plads til det hele.....

De Bedste Hilsner                

Hannah van de Veer
  Familievejleder, coach samt indehaver
                  Lønstrupvej 55
                  2720 Vanløse
                  Tlf 2639 3965
            www.familien-i-fokus.dk  

- tryg udvikling for hele familien        

Har du tilmeldt dig mit nyhedsbrev?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:24

Hannah:

De henvendelser jeg har fået, har ikke haft lyst til at få spørgsmål og svar offentliggjort.

Så "opfind" nogle situationer selv og brug dem i brevkassen. Det er bedre at der er lidt at læse end slet ikke noget.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Skrevet kl. 13:09

Hej Niels

Ja, selvfølgelig.......det vil jeg da klart overveje.... at opdigte et spørgsmål og svar.

Mon ikke der findes en enkelt amino, som tør, vil og kan stille det første ægte spørgsmål i min nye ÅBEN BREVKASSE? :-)

De Bedste Hilsner    

Hannah van de Veer
  Familievejleder, coach samt indehaver
                  Lønstrupvej 55
                  2720 Vanløse
                  Tlf 2639 3965

www.familien-i-fokus.dk  
    - tryg udvikling for hele familien        

Har du tilmeldt dig mit nyhedsbrev?

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 16:39

Hej Hannah,

Hvis jeg tør stille det første spørgsmål i din åbne brevkasse, tør du så stille op foran mit kamera og blive min første Amino-model:-)

Dbh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Skrevet kl. 20:42

Hej Igen Carsten........

Lyder interessant.

Hvordan har du forstillet dig.......det skulle gøres rent praktisk? .-)

De Bedste Hilsner Hannah

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08

Først det positive - den er lys, mild, venlig, man kommer i godt hujmør, overskueligt.

Meen... den er for hvid. Og menuen til venstre kunne godt shines lidt op. Kassen med e-mail adresse mangler en overskrift - hvad går email-adressen til? Og kasse.idéen kunne du godt gentage 1-2 gange, så det blir et gennemgående tema. Men ikke kasser på alt. Bare lidt til at bryde alt det hvide.

Men det er detaljer, den er fin som den er. Det var bare hvordan du kan gøre den endnu bedre.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)