Hej Alle Jeg står for at skulle lancere et nyt produkt i forbindelse med min virksomhed www.sikkerhedseksperten.dk og netop her håber jeg at få lidt hjælp fra Jer. Produktet er årlige service tilsyn af brandslukkere og det henvender sig 100 % på virksomheder. Dette er årlige tilsyn hvor jeg kommer ud på virksomheder og "tjekker" brandslukkerne. Kort fortalt findes der 2 måneder at lave dette tilsyn på. Det grundlæggende der kaldes et "tilsyn" og en udvidet udgave der kaldes et "service eftersyn". Forskellen er at alle (med kort intro) kan lave et tilsyn og kun DS godkendte virksomheder kan lave service eftersyn. Min virksomhed kommer til at tilbyde det første. Jeg gør et stort arbejde ud af at dokumentere disse tilsyn for at gøre kunden tryg.....for der skal alligevel en del til at skifte leverandør på dette område. Håber i har nogle erfaringer I vil dele ud af. |
Hej Kenneth
Du skal vel også ud og vække behovet for visse af dine kunder? - Eller har alle dem du henvender sig til en aftale med en af de store spillere på markedet når du kommer og banker på hos dem?
Jeg kunne forestille mig en model med at du ringer ud til dine emner, spørger lidt ind til deres brandslukningsmateriale og om de har en serviceaftale på det. Så vil jeg skyde på at det nok ikke er voldsomt svært at få lov til at sende dem noget materiale om hvad I kan gøre for virksomheden, og det kan jo enten sendes pr. mail eller almindelig post.
Umiddelbart vil jeg tro du kan få en ganske god hitrate på sådan et produkt, sikkerhed er jo noget der ligger de fleste virksomheder på sinde, modsat folk der ringer og vil sælge endnu et tåbeligt avisabonnement på en eller anden tilfældig formiddagsavis.
Jeg tror ikke nødvendigvis Adwords er det der giver dig den største bonus, medmindre din målgruppe er klar over at servicetilsyn er noget de skal have udført med jævne mellemrum.