Jeg har for kort tid siden sammen med min kampagnon lanceret hjemmesiden www.tilbudsborsen.dk
Det er en gratis portal som giver brugerne mulighed for at indhente tilbud inden for alle brancher. De skal blot indsende deres arbejdsopgave, og så modtager de efterfølgende så mange tilbud de ønsker, fra hjemmesidens registrede virksomheder!
Dvs. virksomheder kan gå ind og finde arbejdsopgaver inden for netop deres branche. De skal blot tilmelde sig hjemmesiden, og så vinde arbejdsforspørgslerne på normalvis- godt tilbud osv. :)
Jeg håber I vil tage jer tid til at se på hjemmesiden, og give feedback på design, koncept osv. ??
Den er i mine øjne rettet mod B2B og ikke private, f. eks jeres store banner med en big city i baggrunden, Prøvede at oprette en opgave forspørgelse hvis jeg ikke skriver en overskrift, kommer en pop up på engelsk med "Please fill in the project title" skal nok rettes til og i har skrevet Ålborg, hedder altså AALBORG :-) . Men som sagt vil jeg ikke som privat tro at det er sted at bede om et tilbud på min tilbygning, for meget B2B look.
Jeg synes så afgjort det er den pæneste side der er præsenteret mens jeg har givet feedback på nye sider. Konceptet er kendt, og det er et hårdt marked at være mellemmand i, men jeg ønsker jer alt det bedste, og tillykke med siden.
Jeg ønsker lige pt. et tilbud på folie til min bil, den underkategori er der ikke.
Tag et kig på de forskellige kategorier og udvid underkategorierne lidt mere.
Derudover så savner jeg en underkategori i tryk/kopi der hedder noget alla "flere forskellige tryk opgaver"
Jeg står her i den nærmeste fremtid og skal have lavet både visitkort, folie og måske en folder. I den forbindelse ønsker jeg et tilbud på hele opgaven.