Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer søges til underholdningsbranchen (ny ide)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 

Jeg startede sidste år op med mit nuværende firma. Men jeg har på de ca 1½ år der er gået erfaret at detailbranchen i alle dens nicher bare ikke er mig. Derfor er jeg interesseret i at sælge mine 50% af dette firma. Men det er ikke væsentligt i denne sammenhæng.

 

Jeg har imidlertid arbejdet med en ny ide sideløbende, men det er et rigtig stort projekt som kræver nogle pengestærke investorer. Jeg vil ikke komme alt for meget ind på ide´en da den stadig er ukomplet + jeg vil ikke lures af ;o)

 

For at sige det kort er det i underholdningsbranchen. Når projektet står klart og er parat til at slå dørene op kan projektet lave mellem 140.000 og 200.000 dkkr i omsætning pr uge alene i opstarten. Dette tal vil stige betydeligt i takt med en succes som jeg ikke kan se man ikke skulle kunne få. Jeg er overbevist om at interessen vil være enorm.

 

Men projektet kræver desværre nogle remedier som ikke er spor billige. Her iblandt mellem 2 og 3000 kvm bygning samt rigtig meget arbejde på indretning af bygningen og rekvisitter i det hele taget samt interiør.

 

Den perfekte partner / investor til projektet kunne være en der i forvejen ejede og eksempelvis udlejede en hal af ønsket størrelse og som var interesseret i at gå ind i underholdningsbranchen. Jeg har selv alle kontakter for at gennemføre projektet og det eneste der stort set kræves er at trykke på "go-knappen" for at få DKs største, vildeste, mest ekstreme og voldsomme underholdningsattraktion op at stå.

 

Hvis der er nogen der kender nogen i underholdningsbranchen der ville være interesseret i at høre nærmere herom kan jeg kontaktes her eller på mail: info@free-styling.dk eller r_uldal@hotmail.com

 

Håber at høre fra nogen.. Ved godt det ikke er mange informationer jeg har smidt her men skriv hvis det lyder lidt interessant så skal jeg gerne uddybe pr mail hvor ingen andre kigger med..

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)