Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læs hvad MLM er af Martin -Thorborg

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Andreas!

Ja det er jo gjort se mit link her www.jomacompany.dk

Jeg kan ikke rigtigt tyde om du blot mener det som en joke - eller du faktisk er helt blottet for forståelse for hvad en generel, objektiv beskrivelse er for en størrelse.

Ang. emnet, så giver wikipedias artikel et fint overblik: http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:24

Hej jj!

Rart med anonyme Aminoer - nåe men du har ret der er noget at hente - men det er faktisk det jeg gør når jeg har samlet en lang række vigtige informationer og også henviser til Wikipedea via dette link se mine sider..... http://home1.stofanet.dk/joma-company/oekonomi-6.html

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Vestsjælland
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:24

Hej jj_dk

Godt link og den rigtige forklaring!

Mvh,

Quest

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:41

HVAD ER ETIK?

Trådstarter kender den ikke i hvert tilfælde.........

Selv den tråd er over grænsen ved at bruge en overskrift, som foranlediger mig til at tro det er Martin THorborg der laver indlægget,

herefter laves en slet skjult henvisning til en sikkert endnu mere obskur gang salgsgas ,- jeg orker ikke at klikke på linket, da jeg allerede har fået kvalme nok ved at læse dette indlæg.

Det eneste psotive man kan sige omkring at have MLM inde over her i Amino, er den at rigtig mange sørger for at være på vagt, og med det samme advarer mod at gå ind i mlm-gøjlet, da det eneste der kommer ud af det er tabte penge.

Hvis ikke thorborg reagerer på denne tråd, undrer jeg mig meget, da den jo misbruger hans navn, og sætter det i forbindelse med MLM.

Jeg tror du får et girokort fra MT, i bedste fald, ellers bliver du nok bare blacklistet, afhængig af MT's humør når han læser det.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:47

Hej John,

Tak for linket.  Jeg kigger på det :)

Tilmeldt 12. Feb 09
Skrevet kl. 23:51

cpufan:

HVAD ER ETIK?

Trådstarter kender den ikke i hvert tilfælde.........

Selv den tråd er over grænsen ved at bruge en overskrift, som foranlediger mig til at tro det er Martin THorborg der laver indlægget,

herefter laves en slet skjult henvisning til en sikkert endnu mere obskur gang salgsgas ,- jeg orker ikke at klikke på linket, da jeg allerede har fået kvalme nok ved at læse dette indlæg.

Det eneste psotive man kan sige omkring at have MLM inde over her i Amino, er den at rigtig mange sørger for at være på vagt, og med det samme advarer mod at gå ind i mlm-gøjlet, da det eneste der kommer ud af det er tabte penge.

Hvis ikke thorborg reagerer på denne tråd, undrer jeg mig meget, da den jo misbruger hans navn, og sætter det i forbindelse med MLM.

Jeg tror du får et girokort fra MT, i bedste fald, ellers bliver du nok bare blacklistet, afhængig af MT's humør når han læser det.

Hej grunden til at Thorborgs navn står der, er at han (Thorborg) Havde lavet et indlæg af samme navn som dette. Bare med et dødt link...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:04

Linket var rigtigt da jeg lavede det, men i mellemtiden er Wikien lavet om.
Her er det nye link:
http://www.amino.dk/wikis/erhverv/mlm.aspx

MLM kunne være så fucking genialt, hvis det ikke for 99% vedkommende var udøvet af totalt hjernedøde personer.
Det er synd, men sådan er det desværre.

Dbh Martin

Tilmeldt 12. Feb 09
Skrevet kl. 10:34

Jeg tror problemet er at mange starter med mlm, med en "get rich quick" drøm, som ikke  har noget hold i virkeligheden. Hvis ikke man vil arbejde seriøst, kan man ikke tjene penge. Men hvis man arbejder lige så seriøst, som hvis man havde investeret 600.000 i sin egen forretning er der gode muligheder for succes.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:01

Hej Martin

Nu har jeg været i branchen i 3 år og jeg har mødt en del personer. Det kan godt være de ikke er helt normale alle sammen, men ligefrem 99 % hjernedøde er måske så meget igen.

Men især ''MLM kunne være så fucking genialt'' er en god sætning.

Med Venlig Hlsen

Keld

http://net-nyt.blogspot.com/2010/01/beslutninger-krver-viden.html

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:25

cpufan:

Ja du har ret hehe Smile

Det kan så måske interessere nogen, at der i de fleste af Forever Livings kosmetiske produkter er hormonforstyrrende stoffer:

Hudcreme Forever Aloe Propolis Creme JaLæs mere Propylparaben, Methylparaben
Hårgelé Forever Forever Aloe Styling Gel JaLæs mere Methylparaben
Hårprodukt Forever Aloe-Jojoba Conditioning Rinse JaLæs mere Propylparaben, Methylparaben
Hudcreme Forever R3 Facteur JaLæs mere Propylparaben, Methylparaben
Læbepomade Forever Aloe Lips TM with Jojoba JaLæs mere Propylparaben
Gel Forever Aloe vera gelly JaLæs mere Methylparaben
Hudcreme Forever Aloe Moisturizing Lotion JaLæs mere Methylparaben
Hudcreme Forever Aloe Heat Lotion JaLæs mere Propylparaben, Methylparaben
Hudcreme Forever MSM gel JaLæs mere Methylparaben
Massageolie Forever Aloe MSM Gel JaLæs mere Methylparaben

Så desværre endnu en af måderne hvorpå en fantastisk råvare (Aloe Vera) bliver misbrugt.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)