Det lyder som om du brænder for det, så se at komme igang! Start i det små og gør lidt erfaringer, lav lidt penge så der er råd til at vokse og tag det i det tempo du selv kan klare. Det lyder som om du er bekymret for kopiering; kopiering er desværre en del af branchen og svært at sikre sig imod. Umiddelbart vil jeg råde dig til at se at komme ud over stepperne før kopisterne kan nå at komme igang, Det råd har jeg selv fået af en erhvervsudvikler engang og sikke det lettede. Din styrke er at du er fuld af nye designs du kan trække op af hatten når kopierne bliver for nærgående.
God fornøjelse, Glæder mig til at se dine designs.
Hans Trådstarter skal bare være opmærksom på det for det kan jo blive et kæmpe problem. Han er i en branche uden moral og med big money og er hans ting en success i DK ja så er markeder som Sverige, Holland, England mm jo lige til at gå ind på med samme stil. Ergo store penge og så er det jo ik svært at købe et trademark på andres arbejde.
Han skal bare have det i baghovedet for det er at skyde sig selv i foden ik at registrerer noget. Så kunne du lige så godt åbne et firma og få det til at gå godt og forære det til den første der kommer forbi.
Konsekvenserne er uoverskuelige hvis først andre tegner trademark på tråd starters navn, logo og evt kedetegn. Hva skal tråd starter så egentlig bruge alt det der er bygget op når salget kun kan ske i lille DK?
Om du leder efter et sted at afprøve salget på markeder, kan du kigge i "Markedsbogen" der udkommer hvert år, her findes en fortegnelse over rigtig mange danske markeder. Du kan også se på: www.markedskalenderen.dk
Vent med at lege på markederne til du er fri for kontanthjælp -Onkel SKAT har det med at elske at gå på markeder.
Dog vil jeg lige fortælle dig at vil du eks. stå på strøget i kbh. og sælge dine helt fantastiske t-shirts så SKAL du have tilladelse til dette ... mener du kan søge den ved politiet.
Mange tak for alle rådene og oplysningerne. Nu er jeg i hvert fald en hel del klogere end før
Det med at købe trademark er med garanti noget der evt må ske lidt længere ude i fremtiden,
da økonomien ikke rækker pt. Men for mig lyder det som om, at det vil blive en nødvendighed.
har jeg ret i det?
Jeg ved ikke med navn og logo endnu. Selvom jeg har tænkt en del over navnet. Men det skal jo findes. Indtil videre er jeg bare igang med at lave en massevis af designs.
Tror jeg holder mig fra at sælge på strøget så
Jeg sender dig en mail Tastettilbud, så snart som muligt idag.
Mange tak for alle rådene og oplysningerne. Nu er jeg i hvert fald en hel del klogere end før
Det med at købe trademark er med garanti noget der evt må ske lidt længere ude i fremtiden,
da økonomien ikke rækker pt. Men for mig lyder det som om, at det vil blive en nødvendighed.
har jeg ret i det?
Jeg ved ikke med navn og logo endnu. Selvom jeg har tænkt en del over navnet. Men det skal jo findes. Indtil videre er jeg bare igang med at lave en massevis af designs.
Tror jeg holder mig fra at sælge på strøget så
Jeg sender dig en mail Tastettilbud, så snart som muligt idag.
Jeg tror ikke OP skal bekymre sig så meget om sikring af rettigheder på nuværende tidspunkt. Det er vigtigere at få ideen/designs prøvet af, og se om der er et marked for dem.
Spreadshirt ideen lyder rigtig spændende.
Er tegningen i din avatar en del af dit design? De ser søde ud - evt. til børnetøj :)