Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Okay at stille sig op og sælge?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om du brænder for det, så se at komme igang! Start i det små og gør lidt erfaringer, lav lidt penge så der er råd til at vokse og tag det i det tempo du selv kan klare. Det lyder som om du er bekymret for kopiering; kopiering er desværre en del af branchen og svært at sikre sig imod. Umiddelbart vil jeg råde dig til at se at komme ud over stepperne før kopisterne kan nå at komme igang, Det råd har jeg selv fået af en erhvervsudvikler engang og sikke det lettede. Din styrke er at du er fuld af nye designs du kan trække op af hatten når kopierne bliver for nærgående.

God fornøjelse, Glæder mig til at se dine designs.

Lone

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:16

Hans
Trådstarter skal bare være opmærksom på det for det kan jo blive et kæmpe problem. Han er i en branche uden moral og med big money og er hans ting en success i DK ja så er markeder som Sverige, Holland, England mm jo lige til at gå ind på med samme stil. Ergo store penge og så er det jo ik svært at købe et trademark på andres arbejde.

Han skal bare have det i baghovedet for det er at skyde sig selv i foden ik at registrerer noget. Så kunne du lige så godt åbne et firma og få det til at gå godt og forære det til den første der kommer forbi.

Konsekvenserne er uoverskuelige hvis først andre tegner trademark på tråd starters navn, logo og evt kedetegn. Hva skal tråd starter så egentlig bruge alt det der er bygget op når salget kun kan ske i lille DK?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 01:02

Kære Artz

Hold fast i dit gå på mod og kreativitet!

Om du leder efter et sted at afprøve salget på markeder, kan du kigge i "Markedsbogen" der udkommer hvert år, her findes en fortegnelse over rigtig mange danske markeder. Du kan også se på: www.markedskalenderen.dk

Vent med at lege på markederne til du er fri for kontanthjælp -Onkel SKAT har det med at elske at gå på markeder.

Rigtig god vind med dit projekt!

Med de bedste hilsner

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 01:11

Hej

Fat du bare mod og kom der ud af :-)

Dog vil jeg lige fortælle dig at vil du eks. stå på strøget i kbh. og sælge dine helt fantastiske t-shirts så SKAL du have tilladelse til dette ... mener du kan søge den ved politiet.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:26

Det var da mange indlæg der er kommetSmile

Mange tak for alle rådene og oplysningerne. Nu er jeg i hvert fald en hel del klogere end før Smile

Det med at købe trademark er med garanti noget der evt må ske lidt længere ude i fremtiden,

da økonomien ikke rækker pt. Men for mig lyder det som om, at det vil blive en nødvendighed.

har jeg ret i det?

Jeg ved ikke med navn og logo endnu. Selvom jeg har tænkt en del over navnet. Men det skal jo findes. Indtil videre er jeg bare igang med at lave en massevis af designs.

Tror jeg holder mig fra at sælge på strøget så Big Smile

Jeg sender dig en mail Tastettilbud, så snart som muligt idag.

Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 12:26

Det var da mange indlæg der er kommetSmile

Mange tak for alle rådene og oplysningerne. Nu er jeg i hvert fald en hel del klogere end før Smile

Det med at købe trademark er med garanti noget der evt må ske lidt længere ude i fremtiden,

da økonomien ikke rækker pt. Men for mig lyder det som om, at det vil blive en nødvendighed.

har jeg ret i det?

Jeg ved ikke med navn og logo endnu. Selvom jeg har tænkt en del over navnet. Men det skal jo findes. Indtil videre er jeg bare igang med at lave en massevis af designs.

Tror jeg holder mig fra at sælge på strøget så Big Smile

Jeg sender dig en mail Tastettilbud, så snart som muligt idag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11

Artz:

Er allerede igang med pengene Smile

Er dog uheldigvis på kontanthjælp i denne tid.

Men foreslår du så, at jeg spørger et firma om de kan bruge mine ting i første omgang?

Hvordan købe mine designs? Jeg er godt nok i tvivl om hvordan det skal gå til, da jeg ikke har gjort det før.

Skal jeg sælge dem mine designs, lade dem printe det på nogle t-shirts, og så forlange nogle % for hver t-shirt de sælger?

Hvis du gerne vil i gang og se om dine designs sælger kan du bruge Spreadshirt affiliate program til at lave din egen butik:

Du kan se deres hjemmeside her:

http://www.spreadshirt.net/dk/DK/T-Shirt/Spreadshirt-1342/

Deres affiliate program er her:

http://affiliates.spreadshirt.net/?lang=dk

Du kan se et eksempel her:

http://blog.spreadshirt.net/dk/category/dk-butikker/

Det vil være en billig måde at teste dine designs på da du ikke selv skal producere dem.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 00:35

Jeg tror ikke OP skal bekymre sig så meget om sikring af rettigheder på nuværende tidspunkt. Det er vigtigere at få ideen/designs prøvet af, og se om der er et marked for dem.

Spreadshirt ideen lyder rigtig spændende.

Er tegningen i din avatar en del af dit design? De ser søde ud - evt. til børnetøj :)

Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 16:37

Hold da op.. det med Spreadshirt ser godt nok spændende ud.

Er ved at studere det. Håber bare der er en idiotsikker vejledning til at lave sin egen butik.

Billedet i mit avatar er dog ikke noget jeg har tegnet.

Den skulle egentlig bevæge sig, da det er en gif-animation.

Fandt den bare på nettet, synes den er ret sjov Smile

Men den virker vidst ikke her på siden..

Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 16:37

Hold da op.. det med Spreadshirt ser godt nok spændende ud.

Er ved at studere det. Håber bare der er en idiotsikker vejledning til at lave sin egen butik.

Billedet i mit avatar er dog ikke noget jeg har tegnet.

Den skulle egentlig bevæge sig, da det er en gif-animation.

Fandt den bare på nettet, synes den er ret sjov Smile

Men den virker vidst ikke her på siden..

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)