Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om www.FindRoommate.dk?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så, langt om længe er vores nye projekt blevet stablet på benene. Det har også taget sin tid.

Siden hedder www.Findroommate.dk

Sidens idé er at folk der har et værelse til overs, eller til de mange som mangler et sted at bo kan finde sig en roommate. Det er i meget grove træk det siden går ud på.

Men vi kunne godt bruge noget konstruktiv kritik af sitet. Alt vil blive modtaget med kys hånd :-)

På forhånd tak

Ps. Vi er godt klar over at SEO´en ikke helt god endnu, men det er næste punkt.

pps. Hvis i nu skulle falde over en kæmpe brøler må i meget gerne skrive den privat :-)

Mvh Kristian Matthes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55

Jeg er nummer 2 person på dette projekt. Siden er lidt langsom da den er placeret i USA(desværre). Hvis i kender en god stabil dansk web host som tilbyder ASP.NET og MSSQL / SQLEXPRESS må i gerne sige til.
Helst med reference til sites som kører på det. Tak. 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 17:09

Nu har jeg kun lige hurtigt kigget.. Jeg synes den video som kører når man kommer ind er for lang.. Jeg begyndte at sidde og lege med min lyd fordi jeg troede der var nogen som snakkede siden den fortsættede.. Måske er det bare mig.
Den er ret langsom ja, men nu kender jeg ikke en udbyder som kan det i søger så det må man nok leve med ind til en anden amino kommer med dette..

Ekstremt flot design, nemt og overskueligt.. Og godt projekt, dog har I nok en stor konkurrent (boligportal . dk) :-)

Men held og lykke, jeg tror helt sikkert det kunne blive et hit.

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 17:44

Generelt flot og professionelt udseende.

Videoen er virkelig lækker og passer severænt godt til siden. Personligt ville jeg nok have lavet en lidt anden/blødere type overgange mellem de forskellige sekvenser.  Jeg synes, at de bratte klip virkede lidt forvirrende.

Som Zacho skrev; så er den lidt lang - pga. animationen af teksten til sidst. Længden af 3D sekvensen er fin, men hvad med bare at blænde op for et fast slut-billede efter 3D-animationen. Jeg synes egentlig ikke, at animationen af teksen bidrager til siden.

En lille detalje: I har brugt en meget lille skrift til tekst-siderne (Gode råd, brugerbetingelser og spørgsmål). Den lille skrift og det brede tekst-felt gør det lidt svært at læse.

Jeg er lidt nysgerring mht. 3D animationen. Hvad for et program eller teknik har I brugt?

Held og lykke med projektet. Jeg kunne personligt godt have brugt den side, da jeg startede med at studere og skulle finde noget at bo I.

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 18:32

Jeg tror det er rigtigt dumt, at man skal oprette en bruger, før man kan se, hvem der lejer værelser ud.

Tror typisk folk gerne vil se lidt, om der er noget interessant, før de giver ud af mailadresser osv. :) Jeg kan eksempelvis godt finde på at kigge lidt på boligportalen, bare for at kigge. Lejer jeg noget? Næh, men jeg ved da godt, hvor jeg går hen, hvis jeg en dag skal. Endvidere er besøgende jo altid godt. Hvis jeg kom ind på jeres side, uden at længes efter at få en roommate, så ville jeg springe hurtigt væk, når jeg blev bedt om at oprette en bruger. Og jeg ville formentligt ikke komme tilbage, den dag jeg har brug for en - der ville jeg gå ind på google og skrive "roommate".

Ellers pæn side, men efter min mening er siden stadigvæk lidt "tom". Især under artikler osv. :) Men det kommer nok med tiden! Alt i alt flot side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48

Hejsa,

Sitet ser utroligt godt ud, super prof. Også et super godt koncept, så det skal blive spændende at følge jer =)

Dog ville jeg gerne se at man kunne se værelse etc. uden at være oprettet som bruger, da det godt kan virke lidt irriterende.

Held og lykke!

Dbh Rasmus

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 18:51

"Jeg tror det er rigtigt dumt, at man skal oprette en bruger, før man kan se, hvem der lejer værelser ud."

Ja det har du ret i. Men i starten har vi jo ingen kritisk bruger masse, så vi stod mellem valget og lade dem se ingen brugere, eller få dem oprettet. Og der valgte vi så det sidste, men det er klart med tiden at man skal have mulighed for at se alle profiler. 

Vi lægger jo også vægt på at det er roommates, så hvis du ikke søger en roommate er det jo nok ikke vores side du skal bruge.

Men tusind tak for det indtil videre. Meget brugbart

Dbh

Mvh Kristian Matthes

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 19:51

Rasmus- Tusind tak for din positive kommentar. Vi har også selv store drømme om konceptet. Vi udvider med tiden til Skandinavien.  Du har ret i det med at ikke oprettede bruger ikke kan se de andre, men som jeg også har svaret for oven, kommer det :-)

Mvh Kristian Matthes

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 23:55

Carsten Olsen:

Jeg er lidt nysgerring mht. 3D animationen. Hvad for et program eller teknik har I brugt?

Faktsik må jeg være dig svar skyldig Carsten, filmen er noget vi ar fået lavet eksternt.Og teksten som du nævner vil blive gjort tydeligere.

Tak for input

Kristian 

Mvh Kristian Matthes

Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:07

Hey

Jeg synes også siden ser meget prof og ren ud, men som der også bliver nævnt skal i nok overveje at åbne for sitet så man kan se de andre før man opretter sig.

Men ellers super cool koncept, en god twist på et ellers proppet boligmarked, skal nok blive en succes

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)