Godaften Aminoer, Jeg vil starte med at fortælle, at jeg er ny på siden som bruger, dog ikke som læser. Jeg går og leder efter den helt rette e-handelsløsning til mit projekt. Jeg har dog svært ved at vurdere hvilken løsning der er bedst til mit behov. Jeg kan næsten efterhånden forstå at oscommerce løsning er foretrukket. Jeg har ingen erfaring med denne, eller med andre løsninger. Jeg har grundlæggende viden om HTML kodning. Endvidere jeg har overvejet, om kunne købe en shop, og derefter en template, og tilpasse den, så godt jeg nu kan? Er lidt i vildrede!! Håber I kan hjælpe lidt. Mvh Kim Kristensen |
Hej
Man kan sige at oscommerce er en billig løsning (gratis) hvis man selv kan installere det på en webhotel. Jeg har da set og hørt flere som har købt templates til deres oscommerce shop så det ikke bliver en "standard" løsning. Kender man ikke meget til det kan andre færdige løsninger hos divs. udbyder være en løsning og det koster lidt mere end bare et webhotel. Det kommer lidt an på hvad man gerne selv ønsker og hvad man selv kan eller vil betale (eller betale sig fra af andre gør).