Jeg sælger kildekoden til et cashback-site udviklet fra bunden, fungerende med euroads og deres callback service.
Der er design inkluderet, som du kan ændre efter dine behov, det er let at implementere et nyt design. Når du har HTML'en til det, skal det bare smækkes i template filen, og så kører det - på under 30 minutter.
Features:
Fungerer med Euroads-netværket og deres callback-service
Opret bruger
Administration af brugere, annoncer og bestillinger
Opret en bruger - den vil automatisk blive tildelt administrator-rettigheder.
I demoen har jeg dog udeladt tilføjelse og afhentning af annoncer af sikkerhedsmæssige årsager (da jeg ikke har tilføjet sitet under min euroads-konto, og jeg bruger den på et andet website).
Kontakt mig, hvis du ønsker at se screenshots fra administrationen.
Prisen for opsætning af scriptet på en server er nu 400 kr.
Skal lige tilføjes at siden er kodet i PHP og bruger MySQL som database. jQuery er brugt som javascript-framework, for at give effekterne på siden et ordentligt skub :)
Skal der tilføjes noget til siden kan vi selvfølgelig aftale dette på freelance-basis.
Synes det lyder meget interessant, men synes siden ligner meget den anden der er til salg herinde i øjeblikket, som hedder gratisparfumer.dk - er det dig der står bag denne også? eller har i en fælles udbyder af scriptet?
Kunne godt være interesseret i at høre mere via mail, selvom jeg ikke lige er den store programmør.
Nu kan du få systemet, dit personlige design (jeg laver et design til siden), og hosting af siden på min dedikerede server i USA for kun 15.000,-. Dette er for ubegrænset hosting.