Hej Golfhouse
Tilykke med jeres nye side.
Jeg vil gerne give dig mine kommentarer:
Indhold: Jeg er generelt meget imod hjemmesider der "bare" er der for at være der. I min verden er hjemmesiden både salgs or PR kanal for enhver virksomhed, og afspejler derigennem virksomhedens værdier, modenhed og troværdighed. I denne side læser jeg virksomheden som ung, indholdsløs og utroværdig -- DERMED IKKE SAGT I ER DET. Jeg baseret det på det der IKKE er på siden. Jeg kan ikke danne mig et billede af et seriøst troværdigt investeringsselskab da siden sletter ikke sælger jer, og jeres værdier (heller ikke engang jeres projekter). Ordbrug: Jeg bryder mig derfor heller ikke om ordbrugen at "smide mellem 500.000 - til 2 mio" kroner under fanen "For investorer". Hvis jeg skulle investere mellem ½ og 2 mio kroner ville jeg da ikke "smide" dem uden videre at få noget at vide om jeres projekter.
I har en klar b2b (business to business) side, og vil i udnytte den til at styrke jeres profil, og bruge den som salgskanal for jeres investeringsprojekter, skal den MEGET mere op i gear. Der skal være fokus på jeres projekter, og i gør godt i at hyre en fotograf + tekstforfatter til at nagle indholdsdelen.
Nyheder: Lad være med at gøre noget halvt. Der er ingen grund til at have nyheder, hvis det åbentlyst ikke er der for at informere jeres kunder eller forretningsforbindelser. Overskrifter hører ingen steder henne. Igen noget der kræver indhold og korrekt opsat pressemedelelser. Ellers er det KUN til jeres egen brug, og så snakker vi INTRANET og ikke INTERNET.
Design: Som jeres indhold synes jeg ikke at designet fortæller mig noget om jer, det er som jeg kigger på nogen der rigtigt gerne vil sige noget, men som har fået Gaffatape om munden. man kan se iveren og man kan høre nogle lyde, men intet giver mening og man taber interessen hurtigt.
Det er min subjektive anskuelse af jeres hjemmeside, og jeg ønsker jer alt mulig held og lykke med den i fremtiden. :)
-Karsten Lund