Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er den proff. nok

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der er slet ikke mig og det ser alt for amatør agtigt ud, ligner et template som der er rettet i hist og pist.

Enten skal du lave det  custom eller også skal det være et ordenligt templte.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:22

Business:

Jeg har klikket i den nederste...

Helt grundlæggende, så kan jeg ikke forlige mig med et investeringsselskab, der tilbyder:

1. Bogføring.
  2. Bank afstemning.
  3. Årsregnskab.
  4. Momsregnskab.
  5. Fakturering.
  6. Kreditor/Debitor.
  7. Rykker Skrivelse.
  8. Renskrivning.
  9. Post sortering.
  10. Telefon pasning. (8-16)
  11. Løn kørsel. (Danløn).
  12. Regnings betalinger.

Det virker på mig 100% useriøst, men hvis det virker for Jer, så er det jo fint. Jeg mister bare troen øjeblikkeligt.

Kort sagt..........for mig er det 100% en ommer. Den sender ikke signaler, som jeg forbinder med det I laver..........eller investeringsdelen. De andre services hamrer så det sidste søm i kisten, for mit vedkommende.

Jack

En af de andre sider er skåret over samme opskrift, mon ikke der kommer lyd om lidt ?

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 21:50

Vi laver mange ting i vores firma, det er sandt.Smile

Det eneste jeg kan sige til de ting vi arbejder med er at det virker, men ikke sikkert det virker på hjemmesiden.

Dem vi henvender os til med investeringer er jo mindre virksomheder/privat personer som har en god idé og måske mangler mellem 2-500.000,- .

Når vi skriver vi mangler en investor er det til et projekt, som en vi vil smide penge efter har, men som vi gerne vil være primos motor på.

Siden er simbelt lavet, da jeg mener en hver god forretningsmand ikke smider penge ud på noget han ikke har så meget forstand på, men men men, kan da se at der herinde er en masse snak om hjemmesiderne så måske man skulle ofre lidt på at få den lavet af en proff.

MEN TUSIND TAK FOR ALLE JERES KONSTRUKTIVE SVAR, SOM JEG HELT SIKKERT VIL BRUGE.

Har printet alt ud, så jeg kan give det videre :-D

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:32

Jeg synes stadigvæk jeres Nyheder burde uddydes.

Du behøver ikke nævne noget til årsagen er salget?

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 09:42

Hej

Jeg har nu ikke noget imod et firma, der arbejder med mange ting på én gang. I er jo faktisk et HUS, der samler en masse relevante services, hvor virksomheder så kan komme hen og få hjælp til mange ting - og netop derfor er I måske også gode til at netværke sammen med og mellem jeres kunder - forestiller jeg mig.

Men hjemmesiden er meget tynd. Der skal noget mere sul på kroppen. Hele layoutet kunne måske også være bredere - det virker lidt som en tynd streg - og jeg tror, det er de færreste, som kører med 600 px i bredden på deres skærm.

Så jeg vil sige: mere kød på, og forklar evt. hvofor det netop er en fordel, at I kan så meget forskeligt.

Mange hilsener

Oliver

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:48

Hej Golfhouse

Tilykke med jeres nye side.

Jeg vil gerne give dig mine kommentarer:

Indhold: Jeg er generelt meget imod hjemmesider der "bare" er der for at være der. I min verden er hjemmesiden både salgs or PR kanal for enhver virksomhed, og afspejler derigennem virksomhedens værdier, modenhed og troværdighed. I denne side læser jeg virksomheden som ung, indholdsløs og utroværdig -- DERMED IKKE SAGT I ER DET. Jeg baseret det på det der IKKE er på siden. Jeg kan ikke danne mig et billede af et seriøst troværdigt investeringsselskab da siden sletter ikke sælger jer, og jeres værdier (heller ikke engang jeres projekter). Ordbrug: Jeg bryder mig derfor heller ikke om ordbrugen at "smide mellem 500.000 - til 2 mio" kroner under fanen "For investorer". Hvis jeg skulle investere mellem ½ og 2 mio kroner ville jeg da ikke "smide" dem uden videre at få noget at vide om jeres projekter.

I har en klar b2b (business to business) side, og vil i udnytte den til at styrke jeres profil, og bruge den som salgskanal for jeres investeringsprojekter, skal den MEGET mere op i gear. Der skal være fokus på jeres projekter, og i gør godt i at hyre en fotograf + tekstforfatter til at nagle indholdsdelen.

Nyheder: Lad være med at gøre noget halvt. Der er ingen grund til at have nyheder, hvis det åbentlyst ikke er der for at informere jeres kunder eller forretningsforbindelser. Overskrifter hører ingen steder henne. Igen noget der kræver indhold og korrekt opsat pressemedelelser. Ellers er det KUN til jeres egen brug, og så snakker vi INTRANET og ikke INTERNET.

Design: Som jeres indhold synes jeg ikke at designet fortæller mig noget om jer, det er som jeg kigger på nogen der rigtigt gerne vil sige noget, men som har fået Gaffatape om munden. man kan se iveren og man kan høre nogle lyde, men intet giver mening og man taber interessen hurtigt.

Det er min subjektive anskuelse af jeres hjemmeside, og jeg ønsker jer alt mulig held og lykke med den i fremtiden. :)

-Karsten Lund

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 10:40

Hej,

Da jeg kan se du har taget vel imod andet konstruktiv kritik "tør" jeg også godt give dig mine in-put Wink

Jeg har lige været inde på siden, og kan istemme mig flere af de kommentarer, der er kommet tidligere.

Bl.a er skriften for stor. Du skriver så, at det har du ændret på, men det ser i mine øjne stadig MEGET stort ud. Under "Til leje" er skriften fin! Det er sådan den skal være på de andre sider også, hvis du spørger mig.

Desuden vil jeg understrege, hvad en af de andre også noterede, at hvis jeg sad med mellem 500.000,- og 2 mio. ville jeg nok ikke "smide" dem efter et projekt. Det er daglig tale i Nordjylland, men jeg er ikke sikker på at det gælder for likvide herrer i resten af landet Big Smile

OG stavefejl og grammatik SKAL bare være i orden! Det er den desværre ikke på jeres side. I behøver måske ikke ligefrem at få en tekstforfatter på, men find da en, der lige kan se teksten igennem for jer - én der er god til den slags......

Endelig kan jeg ikke komme ind på siden med links? Hvis den ikke er lavet endnu - så lad være med at "offentliggøre" linket til den side før den er klar.

Det var vist det. Håber I kan bruge det.

Mvh

Maj-Britt Kjær Sørensen

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 10:45

Ups!

Har lige været inde og se på nogle af de andre sites.....du/I kan vist bare godt lide stor skrift?

Hop2Play er jo ved at blæse én ned fra stolen når man går ind på siden Big Smile

OG igen - hvorfor er der et link til jeres golfside, når den ikke er helt oppe i gear endnu? Det bliver folk trætte af og det er ikke prof!

Med venlig hilsen

Maj-Britt

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)