Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger reklamer til bil ( Kvalitet )

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey aminoer..

Jeg søger en der kan lave nogen reklamer/streamer til biler i ordentlig kvalitet

reklamerne skal være i 2 farver og består af bogstaver og et logo der består af cirkler

vi snakker 20 styk til en start. ca 1 meter lange..

håber at få nogen tilbud eller feedback

skriv gerne mail :

scandicgruppen@gmail.com

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 20:26
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:01

Hvis du sender mig det ønskede logo til mig på min emailadresse  jesper snabelA mediamouse.dk , så vil jeg gerne give dig et tilbud på det.

Den folie som vi normalt bruger til den slags opgaver er lysægte i 8-10 år. Det er dog ikke ensbetydende med at den er holdbar i den samme tid, da det kommer an på rigtig mange ting; hvor hårdt den bliver slidt (mængde og hårdhed af bilvaske, andre påvirkninger af halg, salt m.m.) og hvor godt overfladen har været rengjort inden monteringen. Men det er sjældent at jeg har hørt at vores kunder har nået at opleve problemer med de skilte vi har lavet i folie. Der hvor vi typisk hører noget fra kundende omkring skiltene er når de godt vil have nogle tip til at få folien af igen Geeked.

Ud fra dit indlæg, så går jeg ud fra at du selv monterer folierne - hvilket heller ikke er så svært. Så hvor du ligger henne i landet er som sådan underordnet, da vi blot kan sende dem til dig. Hvis du gerne vil hente dem hos os i Allerød, så er du selvfølgelig også velkommen til det. - så kan du også få nogle tip med på vejen til hvordan monterer dem med det bedste resultat Smile.

/Jesper

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:12

Hej Friis Døgnfragt,

Jeg kan kun anbefale "foliekniven.dk" .

Jeg har selv brugt dem, til bilreklamer, med et særdeles godt resultat og til meget fordelagtige priser.

Mvh

Lars H.

Fra Odense
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:22

Hej, hvis i får brug for en reklamebil, så stiller jeg gerne min næsten gratis til rådighed.

Skriv på dalidazukic@hotmail.com hvis intra.

Hilsen

Dalida 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)