Hvis du sender mig det ønskede logo til mig på min emailadresse jesper snabelA mediamouse.dk , så vil jeg gerne give dig et tilbud på det.
Den folie som vi normalt bruger til den slags opgaver er lysægte i 8-10 år. Det er dog ikke ensbetydende med at den er holdbar i den samme tid, da det kommer an på rigtig mange ting; hvor hårdt den bliver slidt (mængde og hårdhed af bilvaske, andre påvirkninger af halg, salt m.m.) og hvor godt overfladen har været rengjort inden monteringen. Men det er sjældent at jeg har hørt at vores kunder har nået at opleve problemer med de skilte vi har lavet i folie. Der hvor vi typisk hører noget fra kundende omkring skiltene er når de godt vil have nogle tip til at få folien af igen .
Ud fra dit indlæg, så går jeg ud fra at du selv monterer folierne - hvilket heller ikke er så svært. Så hvor du ligger henne i landet er som sådan underordnet, da vi blot kan sende dem til dig. Hvis du gerne vil hente dem hos os i Allerød, så er du selvfølgelig også velkommen til det. - så kan du også få nogle tip med på vejen til hvordan monterer dem med det bedste resultat .