Hej. Jeg flytter tilbage til Danmark efter 17 år i udlandet og tager mit job som freelance oversætter, som jeg har haft i 6 succesrige år, med mig. Jeg har haft en god indtjening i de sidste par år, men eftersom jeg også har fået to børn og har ligget under for en øvre indkomstgrænse med relation til offentlige børnechecks in Østrig, har jeg ikke været i stand til at arbejde i det omfang, som jeg vil skulle arbejde i fremtiden for at få økonomien til at hænge sammen. Jeg har sagt nej til mange opgaver og holdt ekstra lange ferier for ikke at tjene for meget, men jeg ved, at der er arbejde nok derude til at kunne opfylde det budget, som jeg har lagt, og som godt vil kunne holde vand i forhold til de låneberegninger, som jeg allerede har indhentet. Problemet er, at banker osv. vil se dokumentation for min indtjening og ikke ser ud til at være glade for at give mig et lån baseret på en "antaget indtægt". Er der nogen, der kan anbefale en forstående og fleksibel bank, som måske vil tro på mig og mit fremtidige liv som selvstændig eneforsørger? Tak for hjælpen!
|
Kære Rikke,
Sparekassen Sjælland... vig afdeling... Snak med Allan Gude og fortæl ham om projektet.
HAn har lånt mig en god sum penge hvor andre ikke ville og jeg er også eneforsørger og havde også kun et ca. beløb
Held og lykke
lone