Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt-skabelse i bl.a USA og Indien, et tip til netværksstedet Ryze

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du behov for at skabe kontakter til din virksomhed udenfor Danmark, kan jeg anbefale dig at benytte Ryze.com

Webstedet har flere hundredetusinde profiler - især er Indien og USA stærkt repræsenteret. Men alle civiliserede lande er også at finde der (du kan søge på land og få en liste på alle profiler).
 
Ryze er et Business Networking sted - og bestemt ikke et plidder-pladder sted for privat hygge-snak.
 
I din RYZE profil kan du direkte forklare hvad du ønsker - og hvad du leder efter. Er du tydelig i dine formuleringer (og ikke promovere et MLM projekt) får du god respons, enten fra direkte kontakter, men også referrals.
 
Bemærk: Søg på "networks" - find netværk der passer på dine præferencer - igennem de netværk kan du også eksponere dine behov: God feedback, hver gang.
 
Linket ovenfor er til min profil.
Et lille tip... gå til Ryze.com via min profil, sørg for at opsøge min profil, klik "Network with me" eller "Add Lasse as your friend" (brug emailen: lasseburholt@gmail.com) - så kan du nemlig blive eksponeret yderligere, da du vil stå på min Friends List og potentielt blive set af flere, grundet en høj trafik via min profil.
 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)