http://www.ansatz-flensburg.de/ prøv disse folk... det er billigt.. |
Tror desværre kvaliteten hænger meget godt sammen med den pris. ud fra hvad jeg kan se. "blot et kig på drive-design.dk)
Tror desværre kvaliteten hænger meget godt sammen med den pris. ud fra hvad jeg kan se. "blot et kig på drive-design.dk) |
Kvaliteten hos hvem, i hvert fald ikke hos Ansatz det kan jeg garantere... der har kvaliteten altid været i top... |
Nej men de skal da vist lige finde en som kan dansk til deres danske side.... (men sådan er det jo med google translate) |
Tror han mener Nicolai, altså ham der har oprettet denne tråd, det må være ejeren af drive-design.dk. Kender ikke selv kvaliteten af hans arbejde - sad blot og læste tråden :) |
Ja det har du ret i, men skriv du lige et brev på tysk, det er jo ikke altid vi er så gode til det sprog.... men hvis de kan trykke nogle kuverter eller lignende og du for et korrektur først, så er det i sidste ende prisen eller / kvaliteten det kommer an på... ikke også... men jeg kan i hvert sige at der kvalitet er god og de er billige.. |
Hej Jonas, Jeg kan komme med et tilbud på 250 stk. eller 500. stk, da det er de oplag vi typsik køre. 2*250 vistikort =310 (eks. moms og fragt) tryk på en side, også vil det tage en times tid at sætte op, og det tager vi 325 eks. moms for. Så alt i alt 635,- (eks. moms og fragt) |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Der står siden er under OPDATERING!!! det plejer at være en god ide at læse hvad der står. Den her side har vi kørt rigtig lang tid med og vi er ved at lave nye tekster, som vi tester på siden. Vi har så travlt for tiden, så vi når ikke at få lagt vores egen side op. Så hvis du synes det er sjovt at skrive sådan i en tråd hvor du ikke læser tingene efter, så ja.... men tak for den dejlige kommentar! |
Sig mig for du % hos dem ved at finde opgaver til dem?? Du skriver om dem alle steder og sågar i en tråd hvor et andet firma kommer med et tilbud! Det er ikke en tråd hvor vi søger et tilbud hos nogen, vi kommer med et!!! Det er simpelthen for latterligt og useriøst!
|